Hrvatska kao turistička destinacija sve više zanima i švedske seniore

Slika /slike 1/Turizam/turisti u istri.jpg

Hrvatska kao turistička destinacija sve više zanima i švedske seniore te je i ta tržišna skupina prilika za jače pozicioniranje hrvatskog turizma na švedskom tržištu, reakcije su sa sajma za seniore Seniormässan, koji se održava od 2. do 4. listopada u Stockholmu.

Hrvatska kao turistička destinacija sve više zanima i švedske seniore te je i ta tržišna skupina prilika za jače pozicioniranje hrvatskog turizma na švedskom tržištu, reakcije su sa sajma za seniore Seniormässan u Stockholmu, na kojemu ovoga tjedna Hrvatska turistička zajednica (HTZ) predstavlja hrvatsku turističku ponudu.

Taj najveći specijalizirani sajam za seniore u Stockholmu se održava od 2. do 4. listopada, a inače se u Švedskoj održava četiri puta godišnje, a iz Glavnog ureda HTZ-a ističu da se Hrvatska na švedskom turističkom tržištu pozicionirala kao zemlja bogate i raznolike ponude u sklopu koje svatko može pronaći nešto za sebe.

"Upravo raznolikost hrvatskom turizmu osigurava stabilnost i tržišnu atraktivnost, što potvrđuje i veliko zanimanje seniorske populacije na sajmu Seniormässan ovog tjedna. Važno je da smo na tom sajmu među brojnim izlagačima iz svijeta koji predstavljaju prilagođenu ponudu za seniore, tim više što Hrvatska ima što ponuditi turistima starije dobe, od kvalitetnih lječilišta i toplica do wellness kapaciteta, ugodnu klimu i ostalo što treba osobama zrele dobi", poručuje u priopćenju direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić.   

Direktor HTZ-ovog predstavništva u Švedskoj Vedran Sušić, pak, naglašava zanimljivost seniora kao turističkih potrošača, koji putuju gotovo isključivo u razdobljima pred i posezone, a vrlo su, pogotovo u Švedskoj, aktivni u samostalnom bukiranju smještaja i odabiru destinacija.

Uz HTZ, hrvatsku ponudu na sajmu Seniormässan predstavlja i Turistička zajednica grada Zagreba.

Po podatcima HTZ-a, iz Švedske je u dosadašnjem dijelu ove godine u Hrvatsku došlo 300.000 turista, koji su ostvarili 1,7 milijuna noćenja, što je blagi porast u odnosu na prošlu godinu.

Sajam Seniormässan se organizira četiri puta godišnje, odnosno tijekom proljeća u Geteborgu i Malmeu, dok se u Stockholmu održava na proljeće i jesen.

Sajam se ističe kao sajam za aktivne seniore, u sklopu kojeg mogu dobiti razne popuste. To mu svake godine donosi i povećanje broja posjetitelja i izlagača pa je sajam prošle godine posjetilo više od 14.000 posjetitelja, a na njemu se predstavljalo 260 izlagača.

(Hina)
 

 

Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz