- Objavljeno: 14.08.2017.
Franck grupa s porastom prodaje od 8 posto: Proizvode izvoze u SAD i Kuvajt
Uz širenje na skandinavska tržišta, odnedavno tvrtka proizvode plasira i u trgovine iznimno potentnog tržišta Kuvajta te police 150 Walmartovih trgovina u SAD-u.
Franck grupa je, unatoč padu prodaje kroz kanale Agrokora, u prvoj polovici godine zabilježila rast prodaje od 8 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, uz istodobno povećanje prodaje i tržišnih udjela u najznačajnijim kategorijama proizvoda u Hrvatskoj i na najvećim izvoznim tržištima, izvijestili su iz kompanije."Prema posljednjim podacima analitičke kuće Nielsen, kompanija je u drugom kvartalu ove godine u Hrvatskoj uspjela dodatno povećati prodaju u kategoriji mljevene kave za 5,4 posto količinski i 3 posto vrijednosno te je time Franck još jednom potvrdio poziciju apsolutnog lidera kategorije u Hrvatskoj s 55 posto tržišnog udjela", ističu iz Francka.
Dodaju da su rast prodaje ostvarili i u kategoriji čaja od 2,3 posto količinski i 3,6 posto vrijednosno, čime je njihov tržišni udjel u toj kategoriji porastao na gotovo 56 posto.
U HoReCa kanalu, u kategoriji espresso kave Franck drži više od 45 posto tržišnog udjela s najvećim godišnjim rastom u jednoj kalendarskoj godini od preko 10 postotnih bodova, ističu iz te kompanije.
Na slovenskom tržištu kompanija je također zabilježila daljnji rast u kategoriji mljevene kave i rekordnu realizaciju u instant cappuccinima.
Na tržištu Slovenije je početkom ove godine završena integracija dvije kompanije koje je Franck preuzeo krajem prošle godine - Moja Kava, distributera talijanskog espressa, te Ellegi, tvrtke za proizvodnju i distribuciju espressa Bar 2000, podsjećaju iz Francka.
Na BiH tržištu Franck ostvaruje planirane rezultate u svim kategorijama, dok na ostalim izvoznim tržištima imaju značajan rast prodaje, a uz tržišta Srbije i Crne Gore, na koja se Franck vratio početkom godine, dodatno su ojačali i regionalnu prisutnost u Albaniji, Makedoniji i Kosovu.
Iz Francka navode i kako je kompanija, uz širenje na skandinavska tržišta, odnedavno proizvode plasirala i u trgovine "iznimno potentnog tržišta Kuvajta te police 150 Walmartovih trgovina u SAD-u".
Član Uprave Francka Ivan Artuković ističe kako ih rast od 8 posto u prvoj polovici ove godine svrstava u kompanije s najvećim rastom u kategoriji velikih kompanija. Ostvarili smo rekordne prodajne rezultate na najvažnijim tržištima, a trend dvoznamenkastog rasta izvoza iz 2016. nastavljamo i u ovoj godini, naglašava Artuković.
"Zahvaljujući pravovremenoj reakciji, krizu u Agrokoru za sada uspješno prevladavamo, što najbolje dokazuje ubrzanje našeg rasta na hrvatskom tržištu u ovoj godini. Trenutne izazove u novčanom tijeku uspijevamo premostiti uz snažnu podršku naših dobavljača koji su nam ključni i za proces restrukturiranja te stvaranja temelja za daljnji zajednički održivi rast. U idućem razdoblju širimo izvozne potencijale kako u regiji tako i izvan nje", ističe u priopćenju Ivan Artuković.
(Poslovni dnevnik)