Euroton: Dizajnerski namještaj sada lakše dolazi do europskih kupaca

Slika /slike 1/Grafovi/shutterstock_152704316_cr.jpg

Tijekom više od dva desetljeća poslovanja Euroton je izrastao u izvoznika, ima četiri kolekcije namještaja i 70 posto proizvodnje prodaje na tržištu Njemačke i Nizozemske, a na hrvatskom tržištu proda manje od trećine svojih proizvoda. Idući poslovni korak ove tvrtke osvajanje je tržišta Ujedinjenoga Kraljevstva.

Iz zanatske stolarske radionice koja se u Mihovljanu pokraj Čakovca bavila proizvodnjom namještaja izrasla je obiteljska tvrtka Euroton osnovana 1992. godine, koja danas proizvodi dizajnerski namještaj od prirodnih i sintetičkih materijala prema vlastitom dizajnu. U proizvodnom programu Eurotona je kućni, uredski, ulični i namještaj za plaže i bazene, šankovi i servisne linije, razne vrste stolaca i modularni sustavi za sjedenje te jastuci za stolce.

Osim proizvodnjom namještaja prema vlastitim kreacijama, neke su i unikatne, Euroton nudi kompletnu uslugu od dizajna i konceptualnih rješenja do dostave i montaže.

Tijekom više od dva desetljeća poslovanja Euroton je izrastao u izvoznika, ima četiri kolekcije namještaja i 70 posto proizvodnje prodaje na tržištu Njemačke i Nizozemske, a na hrvatskom tržištu proda manje od trećine svojih proizvoda.

Riječ je o tvrtki koja ima godišnji prihod od oko dva i pol milijuna kuna i godinama posluje s dobiti. Euroton proizvodi namještaj u svojoj tvornici i zapošljava osam radnika, a broj zaposlenih nije se mijenjao posljednjih nekoliko godina.

Ta tvrtka, kao i mnoge druge, ima problema u pronalasku kvalitetnoga kadra, a vlasnik i direktor Nenad Muršić ističe da postoji potreba za većim brojem zaposlenika, ali je problem što u Međimurskoj županiji trenutačno nema na raspolaganju potrebnih profila radne snage, što stvara velike teškoće u organizaciji poslovnih i proizvodnih procesa.

Unatoč tomu, idući poslovni korak ove tvrtke osvajanje je tržišta Ujedinjenoga Kraljevstva, ali prije nego što namještaj krene u UK, trebalo je nabaviti novo teretno, ekološki prihvatljivo vozilo kako bi bez teškoća dostavljali namještaj na njemačko i nizozemsko tržište. Zbog toga je Euroton, uz pomoć HAMAG-BICRO-a i Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta, uzeo kredit u visini od 205 tisuća kuna iz programa ESIF mali zajmovi.

(Lider)

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz