Dvije hrvatske tvrtke se predstavljaju kao Pružatelji znanja na Plavom bootcampu u Sevilli

Slika /slike 1/Gospodarstvo/untitled.png

HGK - Županijska komora Zadar, partner u INTERREG MED projektu 4helix+, dvjema je domaćim tvrtkama iz područja kulturno-kreativnih djelatnosti osigurala sudjelovanje na događaju Plavi bootcamp, koji se u sklopu projekta održao 20. i 21. veljače u španjolskom gradu Sevilla, u organizaciji Gospodarske komore iz Seville, također partnera u projektu.

HGK - Županijska komora Zadar, partner u INTERREG MED projektu 4helix+, dvjema je domaćim tvrtkama iz područja kulturno-kreativnih djelatnosti osigurala sudjelovanje na događaju Plavi bootcamp, koji se u sklopu projekta održao 20. i 21. veljače u španjolskom gradu Sevilla, u organizaciji Gospodarske komore iz Seville, također partnera u projektu.

Printshop d.o.o. (Zadar) i Minshara d.o.o. (Split) predstavili su se na ovom događaju kao potencijalni Pružatelji znanja u sklopu projekta te ponudili svoje usluge i stručnost španjolskim mikro, malim i srednjim poduzetnicima (MMSP-ovima) plavoga gospodarstva. Bootcamp u Sevilli usredotočio se na tri specifična sektora Plavog rasta: obalni i pomorski turizam, nautički sektor te pomorski prijevoz.

Tijekom Plavog bootcampa potencijalni Pružatelji znanja iz svih partnerskih zemalja u projektu imali su priliku susresti se i blisko surađivati s lokalnim MMSP-ovima spomenutih sektora Plavog rasta. Na specifičnim radionicama o problemima Plavog rasta i kreativnosti te prezentacijama studija slučaja i terenskih posjeta uspješnim primjerima plavog rasta u regiji organizatora, Pružatelji znanja dobili su dragocjeno i holističko iskustvo koje će im pomoći istražiti nove ideje i pristupe, razgovarati o novim proizvodima, identificirati nove plave niše te proučiti daljnju suradnju radi osmišljavanja uspješnih inovacijskih projekata s MMSP-ovima.

Barbara Aranza Strihić, generalna direktorica zadarske tvrtke Printshop d.o.o. specijalizirane za dizajn, grafičku pripremu i digitalni tisak, pohvalila je organizaciju ovakvih događaja i projekata koji kreativnim domaćim stručnjacima omogućuju pristup novim tržištima.

Branislav Petković, vlasnik i izvršni direktor splitske konzultantske tvrtke Minshara d.o.o. rekao je kako su konkretni susreti s potencijalnim španjolskim klijentima glavni motiv sudjelovanja na događaju.

Plavi bootcampovi organiziraju se u sklopu projekta 4helix+ u svim partnerskim pilot-područjima (Lisabon, Sevilla, Barcelona, Solun, Tirana, Ancona, Zadar) radi ubrzanja inovacijskih procesa u sektorima Plavog rasta, i to suradnjom na regionalnoj i transnacionalnoj razini, u sklopu koncepta otvorenih inovacija. Riječ je o dvodnevnom događaju na kojem se lokalni mikro, mali i srednji poduzetnici (MMSP) plavoga gospodarstva imaju priliku susresti i intenzivno raditi s potencijalnim

Projekt 4helix+, ukupne financijske vrijednosti 2,2 milijuna eura sufinancirane iz EU programa INTERREG Mediteran, HGK - ŽK Zadar provodi od veljače 2018. u partnerstvu s još devet institucija iz ukupno sedam zemalja europskog dijela Mediterana. Fokus je projekta na poticanju kreativnih inovacija u sektoru plavoga gospodarstva.

HGK- Županijska komora Zadar početkom veljače objavila je spomenuti Poziv na svojim službenim web-stranicama. Poziv je namijenjen mikro, malim i srednjim poduzetnicima (MMSP) iz Zadarske županije, koji djeluju u području plavoga gospodarstva (ribarstvo, akvakultura, obalni i pomorski turizam, brodogradnja, plava biotehnologija itd.), da se prijave na natječaj za dodjelu inovacijskih vaučera u iznosu do 10.000 eura po vaučeru, kako bi istražili poslovne prilike ili riješili inovacije malih razmjera u svome poslovanju, i to uz stručnu podršku kulturno-kreativnih industrija (Pružatelji znanja). Natječaj je otvoren do 31. travnja, a sve informacije mogu se pronaći na službenoj web-stranici Županijske komore Zadar https://www.hgk.hr/zupanijska-komora-zadar/otvoren-poziv-na-prijavu-za-inovacijske-vaucere-u-sklopu-interreg-med-projekta-4helix

(HGK)



Pisane vijesti | Događanja | Hrvatski izvoz