Dobar početni buking iz Austrije za Hrvatsku

Slika /slike 1/Gospodarstvo/P-H20160114000505.jpg

Sajam Ferienmesse 2016 najveći je i najposjećeniji turistički sajam u Austriji, na kojem je i ove godine tradicionalno među više od 700 izlagača iz svijeta i HTZ na čijem je štandu i deset hrvatskih suizlagača, turističkih tvrtki i zajednica.

 
Za planiranje godišnjih odmora ove godine važnu ulogu ima sigurnosni aspekt, pa tako i Austrijancima, među kojima turistička Hrvatska ima dobru poziciju, a početni buking ukazuje na optimizam, istaknuto je u četvrtak na međunarodnom turističkom sajmu Ferienmesse 2016 u Beču, na kojem se do kraja tjedna predstavlja i Hrvatska.
 
Sajam Ferienmesse 2016 najveći je i najposjećeniji turistički sajam u Austriji, na kojem je i ove godine tradicionalno među više od 700 izlagača iz cijelog svijeta i Hrvatska turistička zajednica (HTZ) koja je nositelj hrvatskog nastupa na tom sajmu na čijem je štandu i deset hrvatskih suizlagača, turističkih tvrtki i zajednica.
 
Hrvatska se na tom sajmu prvi puta austrijskom turističkom tržištu predstavlja s novim sloganom i komunikacijskim konceptom  "Croatia Full of Life/ Hrvatska puna života", a nastup Hrvatske direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić označio je jako važnim zbog s obzirom na važnost austrijskog tržišta za hrvatski turizam te stalni rast turističkog prometa iz Austrije.
 
Ivičić je izjavio da prvi buking ove godine s austrijskog tržišta potvrđuje nastavak uzlaznog trenda s tog tržišta, čiji su turisti prošle godine u hrvatskom turizmu ostvarili više od 8 posto više noćenja u odnosu na 2014.
 
Dobre trendove potvrdio je i direktor HTZ-ovog predstavništva za Austriju i Švicarsku sa sjedištem u Beču Ranko Vlatković, dodajući da su svi najvažniji austrijski partneri i touroperatori najavili unapređenje suradnje te Hrvatskoj u katalozima posvetili veliki broj stranica, od Terre-a i Grubeta do Novosola, Springera i drugih.
 
Hrvatsku je prošle godine posjetilo gotovo 1,2 milijuna austrijskih turista koji su ostvarili 6,5 milijuna noćenja, što je gotovo 9 odnosno 8,2 posto više nego u 2014.
 
(Hina)
 

Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz