Đakovačka Ancona kreće u osvajanje novih tržišta

Slika /slike 1/Graditeljstvo/shutterstock_250676278_cr.jpg

Đakovačka Ancona Grupa izvozno je orijentirana, pa je izvoz, u ukupnom prihodu tvrtke, zastupljen s više od 65 posto prihoda. Posljednjih nekoliko godina radili su na velikim projektima opremanja na području Europe, SAD i Saudijske Arabije, u luksuznom sektoru i hotelskoj branši, ali i stanogradnji. Kad je riječ o europskom tržištu, veći dio svojih proizvoda plasiraju u Njemačkoj, Francuskoj te skandinavskim zemljama.

U 20 godina rada đakovačka Ancona Grupa (AG) razvila se u renomiranu tvrtku sa 156 zaposlenih, koja se u grani proizvodnje drvenog i tapeciranog namještaja te unutarnje stolarije može pohvaliti vodećom pozicijom u Hrvatskoj. Unatoč izazovima koje je donijela pandemija koronavirusa, proizvodni kapaciteti u 2021. dobro su im popunjeni, a prilike vide i na nekim tržištima na kojima do sada nisu bili prisutni.

Grupa je izvozno orijentirana, pa je izvoz, u ukupnom prihodu tvrtke, zastupljen s više od 65 posto prihoda. Posljednjih nekoliko godina radili su na velikim projektima opremanja na području Europe, SAD i Saudijske Arabije, u luksuznom sektoru i hotelskoj branši, ali i stanogradnji. Kad je riječ o europskom tržištu, veći dio svojih proizvoda plasiraju u Njemačkoj, Francuskoj (Martinique Island) te skandinavskim zemljama.

Drvno-prerađivačka industrija nalazi se u izazovnom razdoblju tržišnih poremećaja zbog COVID-a 19. S promjenom prilika mijenjaju se i zahtjevi klijenata, pa su za zadržavanje pozicija na tržištu potrebna sve veća materijalna ulaganja te ulaganja u ljudske resurse. Zbog svega, ističu u AG, ključan su im resurs i partneri na tržištu nabave jer novi trendovi opremanja prostora nameću nove izazove, a iznimno je važno i stalno umrežavanje s dobavljačima sirovina i materijala te dobavljačima usluga. U đakovačkoj tvrtki zadovoljni su jer su im proizvodni kapaciteti u 2021. popunjeni gotovo do trećega kvartala, a uglavnom je riječ o projektnoj prodaji i proizvodnji te u manjem dijelu serijskoj.

Kako je lani zbog pandemije bilo zastoja u izgradnji i opremanju, ove godine bilježe veću zastupljenost ugovaranja projekata na domaćem tržištu te zastupljenost opremanja u turizmu i IT sektoru. U 2021. planiraju aktivno istraživati nova tržišta - Gruziju, Tunis i Nigeriju, na temelju poslovnih prilika koje se pojavljuju na tim tržištima.

"Okrenuli smo se novim upitima s tržišta poput UAE, SAD-a, pa i Afrike (Nigerija) i očekujemo realizaciju zanimljivih projekata u 2021. Postoji veliki neiskorišteni izvozni potencijal drvnog sektora i naš je fokus istraživanje novih tržišta. To se, dakako, odnosi i na tržište rada, uvoz stručne radne snage za drvnu industriju iz trećih zemalja te, uz tržište prodaje, i na tržište nabave", ističu u AG.

Za otvaranje novih tržišta najvažnije će im biti referencije iz brojnih uređenih hotela u Hrvatskoj i svijetu. Što se inozemstva tiče, hoteli grupacije Club Quarters u New Yorku i Washingtonu, hoteli u Münchenu i Kölnu, poslovna zgrada njemačke tvrtke 1A Immo Service GmbH u Hamburgu - neki su od projekata na kojima je AG bila angažirana.

(Privredni vjesnik)

 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz