- Objavljeno: 14.03.2018.
Cromaris: Rast proizvodnje i izvoza
Rast je u najvećem dijelu ostvaren na izvoznim tržištima, na kojima je u 2017. ostvareno 77 posto prihoda. Prošlu je godinu obilježio i rast od 20 posto na najvećem i najznačajnijem, talijanskom tržištu, podaci su Cromarisa.
Tvrtka Cromaris u prošloj je godini proizvela i prodala 7.334 tona ribe, što je rast od 6,5 posto u odnosu na godinu ranije, objavili su u utorak iz Cromarisa, tvrtke u sastavu Adris grupe.Cromaris je lani ostvario rast svih poslovnih pokazatelja, navodi se u priopćenju tvrtke, iz koje ističu i da su vodeći hrvatski i osmi proizvođač brancina i orade u svijetu
Rast je u najvećem dijelu ostvaren na izvoznim tržištima, na kojima je u 2017. ostvareno 77 posto prihoda. Prošlu je godinu obilježio i rast od 20 posto na najvećem i najznačajnijem, talijanskom tržištu, podaci su Cromarisa.
Ostvareni poslovni rezultati, kako objašnjavaju, posljedica su Cromarisove strategije rasta i razvoja temeljene na vrhunskoj kvaliteti proizvoda uz najkraći mogući rok dostave od ulova do krajnjeg potrošača.
Naime, zbog blizine susjednih tržišta i organizacije logističkog sustava, Cromarisovi proizvodi unutar 24 sata stižu na talijansko, slovensko i hrvatsko tržište, odnosno 48 sati od izlova na ostala ključna tržišta.
Cromaris trenutno izvozi više od tri četvrtine svoje ukupne prodaje. Uz talijansko, ujedno najveće svjetsko tržište orade i brancina, Cromaris je prisutan i na na tržištu Slovenije, Poljske, Austrije, Njemačke, Francuske, Švicarske, Mađarske, Ukrajine te još desetak zemalja, gdje opskrbljuje najveće trgovačke lance, ističu iz tvrtke.
Naglašavaju i rast novoizgrađenog mrijestilišta u Ninu pa je tako u 2017. proizvedeno više od 20 milijuna komada riblje mlađi.
Iz Cromarisa ističu i kako su lani napravili pomake i u području istraživanja i razvoja pa su primjerice u 2017. razvijene vlastite recepture riblje hrane, a najavljuju da će i u ovoj godini nastaviti s proizvodno-tehnološkim inovacijama, ali i intenzivnim marketinškim aktivnostima i komunikacijom s potrošačima.
Direktor Cromarisa Goran Markulin kaže kako su zadovoljni ostvarenim u 2017. godini, još jednoj godini snažnog rasta Cromarisa.
"Spremni smo na daljnju utakmicu s našom konkurencijom, naročito na nama najvažnijim tržištima, prije svega talijanskom kao najvećem i najbrže rastućem tržištu. Svoju poziciju jačamo i na ostalim tržištima na kojima smo prisutni, a radimo i na otvaranju novih", kazao je Markulin, dodajući kako i nadalje inzistiraju na vrhunskoj kvaliteti i svježini koji su osnova Cromarisove konkurentske prednosti.
(Hina)