Cromaris: Rast proizvodnje i izvoza

Slika /slike 1/Poljoprivreda i ribarstvo/FAH-H8186057_cr.jpg

Rast je u najvećem dijelu ostvaren na izvoznim tržištima, na kojima je u 2017. ostvareno 77 posto prihoda. Prošlu je godinu obilježio i rast od 20 posto na najvećem i najznačajnijem, talijanskom tržištu, podaci su Cromarisa.

Tvrtka Cromaris u prošloj je godini proizvela i prodala 7.334 tona ribe, što je rast od 6,5 posto u odnosu na godinu ranije, objavili su u utorak iz Cromarisa, tvrtke u sastavu Adris grupe. 

Cromaris je lani ostvario rast svih poslovnih pokazatelja, navodi se u priopćenju tvrtke, iz koje ističu i da su vodeći hrvatski i osmi proizvođač brancina i orade u svijetu

Rast je u najvećem dijelu ostvaren na izvoznim tržištima, na kojima je u 2017. ostvareno 77 posto prihoda. Prošlu je godinu obilježio i rast od 20 posto na najvećem i najznačajnijem, talijanskom tržištu, podaci su Cromarisa. 

Ostvareni poslovni rezultati, kako objašnjavaju, posljedica su Cromarisove strategije rasta i razvoja temeljene na vrhunskoj kvaliteti proizvoda uz najkraći mogući rok dostave od ulova do krajnjeg potrošača.

Naime, zbog blizine susjednih tržišta i organizacije logističkog sustava, Cromarisovi proizvodi unutar 24 sata stižu na talijansko, slovensko i hrvatsko tržište, odnosno 48 sati od izlova na ostala ključna tržišta.

Cromaris trenutno izvozi više od tri četvrtine svoje ukupne prodaje. Uz talijansko, ujedno najveće svjetsko tržište orade i brancina,  Cromaris je prisutan i na na tržištu Slovenije, Poljske, Austrije, Njemačke, Francuske, Švicarske, Mađarske, Ukrajine te još desetak zemalja, gdje opskrbljuje najveće trgovačke lance, ističu iz tvrtke.

Naglašavaju i rast novoizgrađenog mrijestilišta u Ninu pa je tako u 2017.  proizvedeno više od 20 milijuna komada riblje mlađi.

Iz Cromarisa ističu i kako su lani napravili pomake i u području istraživanja i razvoja pa su primjerice u 2017. razvijene vlastite recepture riblje hrane, a najavljuju da će i u ovoj godini nastaviti s proizvodno-tehnološkim inovacijama, ali i intenzivnim marketinškim aktivnostima i komunikacijom s potrošačima. 

Direktor Cromarisa Goran Markulin kaže kako su zadovoljni ostvarenim u 2017. godini, još jednoj godini snažnog rasta Cromarisa.

"Spremni smo na daljnju utakmicu s našom konkurencijom, naročito na nama najvažnijim tržištima, prije svega talijanskom kao najvećem i najbrže rastućem tržištu. Svoju poziciju jačamo i na ostalim tržištima na kojima smo prisutni, a radimo i na otvaranju novih", kazao je Markulin, dodajući kako i nadalje inzistiraju na vrhunskoj kvaliteti i svježini koji su osnova Cromarisove konkurentske prednosti.

(Hina)



Vijesti iz medija | Uspjesi izvoznika | Hrvatski izvoz