- Objavljeno: 13.06.2025.
Boogie kruhovi ušli u trgovine Konzuma i na sve letove Delta Airlinesa
Osim Konzuma, novost je i što američka zrakoplovna kompanija Delta Airlines želi prodavati njihova peciva od kiselog tijesta na svim letovima, ne samo na onima između Europe i SAD-a kao do sada. Osim Sjeverne Amerike, u prosincu prošle godine proizvode su počeli izvoziti na Bliski istok, a čak i kraljevski dvor u Abu Dhabiju naručuje njihove proizvode.
Domaći brend sourdough kruhova Boogie Bakery ne staje sa širenjem. Iako se njihovi proizvodi već duže vrijeme mogu pronaći u Konzumu, odnedavno imaju izdvojenu policu u prodavaonicama. Osnivač brenda Karlo Vulin priznaje da im je od svih klijenata Konzum bio najveći i najdraži izazov.- Naša misija je dovesti bolji kruh do što većeg broja ljudi, a Konzum je kao najveći i pravi domaći lanac domaći lanac savršena platforma za takvu suradnju - kaže Vulin.
Osim Konzuma, novost je i što američka zrakoplovna kompanija Delta Airlines želi prodavati njihova peciva od kiselog tijesta na svim letovima, ne samo na onima između Europe i SAD-a kao do sada.
- S Deltom radimo internacionalne letove već pola godine. S njihove strane došla je inicijativa da nas ubace i na ostale letove. To je ogroman kupac te jako dobar poguranac za naše daljnje poslovanje, pogotovo za prepoznatljivost na američkom tržištu. Sama spoznaja da mi dobijemo takav jedan posao još je jedan dokaz da očito nitko trenutno na tom tržištu ne može ponuditi soluciju koju mi nudim te da možemo obraditi velike projekte - govori Vulin.
Nakon proizvodnog pogona u Pakoštanima koji će se adaptirati te dva Boogie Lab ugostiteljska lokala u Zagrebu (u Parku Kneževa te u Arena Centru), planiraju još otvoriti ured i potpuno automatizirani pogon u New Yorku. Za to je tvrtka Boogie Bakery, iza koje stoje ugostiteljski lokali, krajem 2024. dobila SPIN projekt financiran iz sredstava EU, ukupne vrijednosti od 2,5 milijuna eura. Tvrtka uz to projekt financira i vlastitim sredstvima.
Pri tomu je u planu i izdvajanje tvrtke Boogie Technology, koja trenutno još djeluje unutar tvrtke Better Bread, namijenjene za veleprodaju kruha. Vulin kaže da se svi ti planovi odvijaju po planu, a svoja će vrata nova tvrtka te američki ured i pogon otvoriti u prvom kvartalu 2026. godine.
No, osim Sjeverne Amerike, u prosincu prošle godine proizvode su počeli izvoziti na Bliski istok. Vulin otkriva da čak i kraljevski dvor u Abu Dhabiju naručuje njihove proizvode.
- Što se tiče izlaza na Bliski istok, najveći fokus su nam trenutno Dubai i Abu Dhabi. Tamo radimo različiti profil klijenata, od trgovačkih lanaca do food servisa - dodaje Vulin.
Što se tiče financijskih rezultata, u 2024. tvrtka Boogie Bakery ostvarila je 3,9 milijuna eura prihoda te je prvi put poslovanje bilo profitabilno. Tvrtka Better Bread imala je gotovo jednake prihode te dobit od 300 tisuća eura.
U ovoj godini i narednih godinama ipak će primat u rastu i prometu preuzeti Better Bread, jer je veleprodaja jednostavno skalabilnija nego ugostiteljstvo, tumači Vulin, iako priznaje da im je želja otvaranje novih ugostiteljskih lokacija, samostalno ili s partnerima. Za sada su, kaže, u fazi optimiziranja lokala u Zagrebu kako bi bili atraktivni za daljnje širenje.
(Lider)