Baranjski kulen izazvao veliki interes u Barceloni

Slika /slike 1/Poljoprivreda i ribarstvo/shutterstock_105058532[1].jpg

Baranjski kulen predstavljen je u prijestolnici Katalonije - Barceloni, na jednom od najvećih svjetskih sajmova prehrane i vina, Alimentaria, održanom od 25. do 28. travnja. Dodatnu potvrdu kvalitete i originalnosti Baranjskom kulenu daje Europska oznaka zemljopisnog podrijetla.

Baranjski kulen predstavljen je u prijestolnici Katalonije - Barceloni, na jednom od najvećih svjetskih sajmova prehrane i vina, Alimentaria, održanom od 25. do 28. travnja.

Izložili su ga Belje, Petar Dobrovac i OPG Matijević (članovi udruge Baranjski kulen), koji ostvaruju pravo na “plavu markicu” - oznaku zaštićenog geografskog podrijetla, koju dodjeljuje nadležna EU komisija.

Na svakodnevnim predstavljanjima i degustacijama proizvoda, održanim u sklopu sajma, ostvareni su brojni poslovni kontakti s partnerima iz cijelog svijeta, jer je Alimentaria važno mjesto poslovnih susreta u segmentu mesa i proizvoda od mesa, prije svega zbog značenja španjolske mesne industrije i njezinih proizvoda - ističe Miodrag Komlenić, predsjednik udruge i direktor beljske Baranjke, naglašavajući kako Alimentaria nudi velike mogućnosti uspostavljanja kontakata s kupcima iz cijelog svijeta. Iskustva sa sajma, dodaje, pokazala su da je baranjski kulen odlično prihvaćen autentični hrvatski proizvod, za koji su kupci pokazali veliko zanimanje.

Dodatnu potvrdu kvalitete i originalnosti našem kulenu daje Europska oznaka zemljopisnog podrijetla, zbog čega smo sigurni da će nam ovaj sajam donijeti iskorake na nova tržišta - naglasio je Komlenić, podsjetivši na odličnu suradnju baranjskih proizvođača kulena, koja je, zapravo, i omogućila završetak mukotrpnog procesa zaštite zemljopisnog podrijetla baranjskog kulena.

S njim su se složili i ostali članovi udruge, dodavši kako su pred njima novi izazovi - promocija i izvoz proizvoda, za što su idealna mjesta upravo veliki svjetski sajmovi. Svjesni su da izvoz nakon Alimentarije neće početi masovno, što im nije ni cilj. Tržište, kažu, treba osvajati postupno, i to prvo ono koje je bliže Hrvatskoj.

Odlazak u Barcelonu organizirala je Općina Jagodnjak, a sredstva su nabavljena posredovanjem natječaja Ministarstva gospodarstva

Na izložbenom prostoru baranjskih kulenara mogli su se naći i brojni promidžbeni materijali baranjskih vinara, ugostitelja i ostalih turističkih djelatnika. Za to su se pobrinuli u Turistička zajednica Baranje.

(Glas Slavonije)
 

Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz