Badelu 1862 se otvara put rastu izvoza i učvršćenju liderske pozicije u regiji

Slika /slike 1/Poljoprivreda i ribarstvo/P-H20151127000410.jpg

Fokus tvrtki Badel 1862 je rast prodaje na strateški izvoznim tržištima Njemačke i Poljske te velikim rastućim tržištima Rusije i Kine, kao i povećanje udjela izvoza na prekooceanskim tržištima na kojima se ove godine ostvario znatan rast.

Ivo Markotić, generalni direktor Badela 1862 je naglasio kako su glavni ciljevi Badela 1862 u slijedećoj godini jačanje izvoza te prodaje u zemlji i regiji. Ostvarenje tog cilja trebalo bi pridonijeti nastavku dobrih poslovnih rezultata koje Društvo bilježi, pa će, primjerice, treću godinu zaredom završiti s dobiti. A bez obzira na prethodni niz loših godina i ulazak u predstečajnu nagodbu, koja je nedavno, nakon četiri i pol godine, završena.

Dodatni poticaj boljim rezultatima zasigurno će biti i dokapitalizacija Društva, koju će provesti skori strateški partner – Meteor grupa, ali i očekivana dobra makroekonomska slika u zemlji. U takvim uvjetima bit će otvoren put učvršćenju liderske pozicije u regiji i rastu izvoza.

Markotić je kazao kako je najvažnije tržište još u tzv. regiji COFY (zemljama bivše Jugoslavije), a na njima se, uključujući hrvatsko tržište, ostvaruje 80-ak posto prodaje. Uz daljnje jačanje pozicije na tim tržištima, fokus tvrtki Badel 1862 je i rast prodaje na strateški izvoznim tržištima Njemačke i Poljske te velikim rastućim tržištima Rusije i Kine, kao i povećanje udjela izvoza na prekooceanskim tržištima na kojima se ove godine ostvario znatan rast.

Najveći rast, od čak 74 posto, bilježi se na kanadskom tržištu te 40-ak posto na tržištu SAD-a. Za premium program vina posebno se atraktivnim pokazalo japansko tržište, na koje je ove godine Badel izvezao niz vrhunskih vina sorte Plavac mali te vina vinarije Benkovac i Daruvar.

Važna je, dodao je Markotić, i prodaja Badelovih vina na tržištu Meksika gdje su se plavci izvrsno snašli, što potvrđuju ponovljene narudžbe. No takvi rezultati izazov su za daljnje dokazivanje na postojećim tržištima, ali i širenje na nova, posebno istočna, gdje je izražena sve veća potražnja za, primjerice, jakim alkoholnim pićima s prirodnim sastojcima, što Badel 1862 i nudi. Zato će i planovi u 2018. biti iznimno dinamični i izazovni, naglasio je Markotić, dodajući kako će se nastaviti i zamah na kanadskom tržištu.

Proboj i rast prodaje ondje, posebice u Ontariju s iznimno regularnim tržištem, gradi se već godinama. U segmentu JAP Badel je ove godine u Kanadi počeo i s prodajom svojeg Pelinkovca, jer su se uspješno riješile sve regulatorne tehnološke barijere. One su ove godine, nakon što je to lani riješeno za SAD, uspješno riješene i za kanadsko tržište. Badel je ove godine među prvim proizvođačima u Hrvatskoj otvorio potpuno novi kanal prodaje, prodajom vina u segmentu ‘travel value’ na najvećim prekooceanskim kruzerima.

Iznimno nam je drago što su naša kvalitetna vina, sorti graševina i plavac mali, našla mjesto na vinskim kartama jedne od najvećih kruzerskih kompanija – Norwegian Cruize Linea. Taj izvozni segment otvara potpuno nove mogućnosti koje ćemo iskoristiti i sljedeće godine, kazao je Markotić.

(Lider)

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz