Austrija: Istra na naslovnicama šest turističkih magazina

Slika /slike 1/Turizam/istra u AT medijima.jpg

Istra se na austrijskom tržištu istovremeno našla na naslovnicama čak šest turističkih magazina - ADAC Reisemagazin, Alpe Adria Magazin, Dumont, Der Feinschmecker, Merian te tjednom prilogu Kurier Freizeit. Istra je danas svjetski turistički brend, što potvrđuju česte i brojne reportaže i novinarski napisi u uglednim svjetskim medijima. Direktor ART Redaktionsteama Wolfgang Neuhuber svoju je poruku zaključio riječima: "Ni Toskana, ni Pijemont, niti Južni Tirol, a ni Azurna obala - nego Istra".

Istra se na austrijskom tržištu istovremeno našla na naslovnicama čak šest turističkih magazina - ADAC Reisemagazin, Alpe Adria Magazin, Dumont, Der Feinschmecker, Merian te tjednom prilogu Kurier Freizeit, izvijestili su u ponedjeljak iz Turističke zajednice Istarske županije.

ADAC Reisemagazin, Alpe Adria Magazin, Dumont, Der Feinschmecker, Merian - prestižni su turistički i lifestyle magazini koji su svojim čitateljima u predsezoni predstavili Istru kao "blisku i atraktivnu destinaciju, pružajući im pregršt informacija te savjeta za putovanje i boravak na najvećem hrvatskom poluotoku - njihovom najbližem Mediteranu".

"Tu već 'fantastičnu petorku' dodatno je zaokružilo subotnje izdanje utjecajnog Kurier Freizeita u kojem je popularni tjedni prilog Istri posvetio i naslovnicu i reportažu na punih osam stranica. U tom utjecajnom austrijskom dnevniku s najvećom nakladom, čije brojke dosežu 250.000 primjeraka, cijena oglasa preko cijele jedne stranice iznosi i vrtoglavih 14.600 eura", prenose iz Turističke zajednice Istarske županije.

Istarski župan Boris Miletić u priopćenju ističe kako je "Istra danas svjetski turistički brend, što potvrđuju česte i brojne reportaže i novinarski napisi u uglednim svjetskim medijima, čime se svakako neizmjerno ponosimo". "Kada se u jednom danu na kiosku pojavi čak šest magazina u Austriji i Njemačkoj koji donose priče o ljepotama naše regije, to je povijesni uspjeh!", ocijenio je Miletić.

Podsjeća kako je Istra i lani, usprkos pandemiji, ostvarila najbolje turističke rezultate u državi, a "prema dosadašnjim pokazateljima, ova će sezona biti iznad svih očekivanja, što znači da smo prepoznati kao sigurna i poželjna turistička destinacija". Miletić naglašava i kako se Istri turizam nije dogodio slučajno, već su u njega promišljeno i sustavno ulagali i razvijali ga, bilo da je riječ o turističkoj infrastrukturi, eno-gastronomiji, manifestacijama i atrakcijama, očuvanju i promociji prirodne i kulturne baštine ili pak, razvoju selektivnih oblika turizma. U tome smjeru ćemo i dalje nastaviti, a naglasak će prvenstveno biti na ekološki održivom turizmu, poručio je.

I direktor županijske turističke zajednice Denis Ivošević ocjenjuje kako je pojavljivanje Istre na naslovnicama čak šest magazina "više nego fantastična vijest na samome početku glavne sezone". "Jer uza sav trud i ulaganja u marketinške aktivnosti koje provodimo tijekom cijele godine, a posebno u zimskim mjesecima i predsezoni, ovakav efekt možemo slobodno nazvati 'hat-trickom' istarske turističke utakmice - zapravo dvostruki! To je zgoditak o kakvom nismo ni sanjali, jednostavno, dogodio se trenutak u kojem se sve poklopilo", ističe Ivošević  Poručuje i kako je promocija koju je time ostvarila Istra nemjerljiva.

U priopćenju se prenosi i kako je direktor ART Redaktionsteama Wolfgang Neuhuber svoju poruku zaključio riječima: "Ni Toskana, ni Pijemont, niti Južni Tirol, a ni Azurna obala - nego Istra", uz jedinstvenu fotografiju šest naslovnica snimljenih u subotu, 19. lipnja, na jednom novinskom kiosku u Beču.

(Hina)

 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz