Atlantic Grupa preuzima Strauss Adriatic

Slika /slike 1/Gospodarstvo/Atlantic grupa.jpg

Atlantic Grupa 1. ožujka zaključuje transakciju kojom preuzima kompaniju Strauss Adriatic, vlasnika srpskih brendova kave Doncafe i C kafa, a koji se ovom akvizicijom pridružuju regionalnim liderima Grand kafi i Barcaffeu u širem portfelju. Posljednja akvizicija važan je korak na putu realizacije strategije, kao i doprinos rastu kategorije kave u Srbiji i regiji te jačanju konkurentnosti regionalne industrije kave i lokalnih brendova.

Atlantic Grupa preuzima kompaniju Strauss Adriatic, vlasnika srpskih brendova kave Doncafe i C kafa, izvijestili su u četvrtak iz Atlantic Grupe ne navodeći vrijednost transakcije.

Atlantic Grupa, kako se navodi u priopćenju, 1. ožujka zaključuje transakciju kojom preuzima kompaniju Strauss Adriatic, vlasnika srpskih brendova kave Doncafe i C kafa, a koji se ovom akvizicijom pridružuju regionalnim liderima Grand kafi i Barcaffeu u širem portfelju.

Atlantic preuzima i moderan proizvodni pogon u industrijskoj zoni Šimanovci kraj Beograda te 220 zaposlenih. Transakciju je prethodno uvjetovano odobrila Komisija za zaštitu konkurencije u Republici Srbiji.

"Ova akvizicija potvrđuje strateško određenje Atlantic Grupe ka jačanju našeg osnovnog poslovanja, čiji je kava veliki dio", kazao je potpredsjednik Atlantic Grupe za strateška područja Kavu te Slatko i slano Mate Štetić.

Vjeruje, kako je rekao, da svi, obje tvrtke, menadžment obiju kompanija, zaposlenici te tržište i potrošači - mogu biti zadovoljni ishodom ove transakcije.

Generalni direktor Strauss Adriatica Siniša Daničić je kazao kako ih raduje što su našli strateškog partnera koji će jednako posvećeno razvijati dosadašnji biznis u Srbiji, brendove, zaposlenike i samu kategoriju kave.

Atlantic Grupa, kako se navodi u priopćenju, namjerava značajno ulagati u razvoj poslovanja s kavom, kako u proizvodnju i razvoj tehnologije tako i brendova, njihovog proizvodnog portfelja i komunikacije, u maloprodajnom i u HoReCa segmentu.

Razvoj ključnih proizvodnih kategorija (kave, čokolade te slatkog i slanog snacka, delikatesnih namaza i bezalkoholnih pića), organski i akvizicijama snažnih brendova u tim kategorijama, temelj su strategije razvoja kompanije.

Najnovija akvizicija, kako su istaknuli, važan je korak na putu realizacije strategije, kao i doprinos rastu kategorije kave u Srbiji i regiji te jačanju konkurentnosti regionalne industrije kave i lokalnih brendova.

(Hina)

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz