Ambicije su već dijelom ostvarene: uz izvoz u gotovo sve članice EU lokvarski prozori kupce nalaze u više država na afričkom i azijskom kontinentu te u Rusiji. Posebno se izdvajaju Južna Koreja, Japan i Vijetnam.
Biti globalna tvrtka s asortimanom koji je moguće prodati na bilo kojem tržištu zemaljske kugle strategija je tvrtke Lokve, kaže vlasnik i direktor Franjo Mihelčić. Ambicije su već dijelom ostvarene: uz izvoz u gotovo sve članice EU lokvarski prozori kupce nalaze u više država na afričkom i azijskom kontinentu te u Rusiji. Posebno izdvaja Južnu Koreju, Japan i Vijetnam.
„Kada u zemlji s vrlo niskim BDP-om kao što je Vijetnam nađete kupce pripravne platiti europski premium proizvod, to svjedoči da su naši ciljevi realni”, kaže Mihelčić. Otkriva da im je bolna točka sjevernoameričko tržište, gdje još nisu prisutni.
No, bit će i tamo, uvjeren je. Prvi su u RH proizveli inovativne modele prozora namijenjene niskoenergetskoj i pasivnoj gradnji, od lameliranog drva te u kombinaciji aluminij-drvo. Polovica proizvodnje odlazi u izvoz, mogli bi i više, no 110 zaposlenika uglavnom radi u jednoj smjeni u pogonima s najmodernijom tehnologijom.
(Poslovni dnevnik)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz