Tvrtka je prošle godine napravila akviziciju četiri podružnice engleske kompanije Linpac te je tako dodatno učvrstila pozicija u Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Srbiji i Hrvatskoj.
Zamjenik komercijalnog direktora i nasljednik varaždinske obiteljske tvrtke Bomark Pak Domagoj Borščak govori o poziciji ovog domaćeg proizvođača na stranim tržištima te planovima za širenje.
Varaždinska obiteljska tvrtka Bomark Pak jedan je od regionalnih lidera u proizvodnji folija, a dodatno su dobili na kontinentalnoj konkurentnosti kada su lani preuzeli britansku tvrtku Linpac.
Usporedo s rastom i osvajanjem tržišta, tvrtka puno ulaže u društvenu odgovornost, istaknuo je Borščak, dodajući kako je tvrtka prošle godine napravila akviziciju četiri podružnice poznate engleske kompanije Linpac te je tako dodatno učvrstila pozicija u Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Srbiji i Hrvatskoj.
Govoreći o daljnjem rastu na hrvatskom i europskom tržištu, Borščak je naglasio kako uvijek postoji prostor za daljnji rast. Hrvatsko tržište je još nerazvijeno što se tiče specijaliziranih folija koje su nešto skuplje, ali donose specijalna svojstva ili veću efikasnost, dok se u ovom trenutku na europsko tržište izvozi u 30 zemalja. Međutim, daljnji rast je itekako moguć te se kontinuirano radi na pronalasku novih kupaca, ali i na otvaranju novih tržišta.
Partneri u nabavci granulata, proizvoda od kojeg se proizvodi stretch folija, su velike multinacionalne kompanije koje imaju tvornice u SAD, Južnoj Koreji i Saudijskoj Arabiji te se granulat uvozi uz pomoć brodova u Europu.
(Poslovni dnevnik)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz