Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica (HTZ) s partnerima iskoristit će Europsko nogometno prvenstvo (EURO 2016.) kako bi dodatno promovirali hrvatsku turističku ponudu u Francuskoj pa će se tako predstaviti hrvatska gastronomija, a Hrvatska će se predstaviti i na manifestaciji "Trg Europe", najavljeno je u četvrtak iz Ministarstva turizma.
"Ovo je veliko i važno događanje u koje su uprte ne samo oči Europe već i cijelog svijeta. Trebamo iskoristiti priliku kako bismo to iskoristili za dodatnu promociju naše zemlje, a uz izvrsnu igru naše nogometne reprezentacije, vjerujemo kako ćemo učiniti dodatni iskorak da oči budu uprte upravo u Hrvatsku", izjava je ministra turizma Antona Klimana koja se prenosi u priopćenju.
Prvi segment promocije bit će usmjeren stručnoj javnosti, odnosno novinarima, turoperatorima i javnom sektoru. Za njih će se večer prije utakmice između Hrvatske i Španjolske, koja se igra 21. lipnja u Bordeauxu, organizirati gastronomsko predstavljanje u organizaciji Ministarstva turizma, Hrvatske turističke zajednica te malološinjske Grupe Jadranka.
Večer hrvatskih specijaliteta održat će se u ponedjeljak, 20. lipnja u dvorcu-restoranu Le Prince Noir u Bordeauxum, a iz Ministarstva najavljuju kako će se na njoj okupiti najznačajniji predstavnici turističke industrije i medija iz Bordeauxa i regije.
U sklopu manifestacije "Trg Europe", koja će se u povodu EURA održavati u Parizu od 18. lipnja pa do kraja prvenstva, 10. srpnja, sve zemlje sudionice Europskog nogometnog prvenstva predstavit će u svojim nacionalnim paviljonima kulturne, turističke i gastronomske posebnosti svoje zemlje te time doprinijeti prepoznatljivosti svoje zemlje na europskoj turističkoj karti.
Nositelji tog projekta su HTZ i partneri, predstaviti će se i aktivnosti u organizaciji Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta (nacionalni koordinator projekta), Ministarstva vanjskih i europskih poslova, Ministarstva kulture te Grada Zagreba, navodi se u priopćenju.
(Poslovni dnevnik)