Ledo u svom cjelokupnom asortimanu ima čak 210 različitih sladoleda, a trećinu svoje proizvodnje izvozi na više od dvadeset stranih tržišta u Europi, Africi i Aziji.
Inovativan pristup, moderna tehnologija i kvaliteta sirovina – to su temelji na kojima Ledo gradi svoju uspješnu strategiju osvajanja i zadržavanja izuzetno jake i stabilne pozicije u regiji, ali i ostatku svijeta.
Koliko se uspješno Ledo nosi i s najvećim svjetskim kompanijama u segmentu sladoleda potvrdilo je i zadnje istraživanje Euromonitora, prema kojemu Ledo čvrsto drži visok udjel na tržištu cijele Adria regije. Na svjetskoj razini Ledo je prepoznat kao dobar partner i ima jako dobru suradnju s nekim od najpoznatijih svjetskih kompanija, te bilježi godišnji rast izvoza 30% na tržištima izvan regije.
Kako su se pohvalili na korporativnim stranicama Agrokora, značajno priznanje za Ledo došlo je i iz Mintela, svjetski poznate globalne kompanija za business intelligence, koja je objavila opsežnu analizu portfelja Ledo proizvoda s posebnim naglaskom upravo na inovacije.
A među inovacijama ove sladoledne sezone izdvaja se Hešteg, sladoled na dva štapića, jedinstven po svom obliku u svijetu.
Pripremili smo se bolje nego ikad i izrazito smo optimistični, a osobno vjerujem da ćemo ove godine srušiti sve rekorde i tako ostvariti najbolju godinu do sad. Optimizam gradimo na brojnim inovativnim proizvodima, ciljamo nove potrošačke niše i uvodimo nove kategorije. Na tržištu otvaramo sladolednu sezonu s 44 nova sladoleda, izjavila je Ana Štebih, direktorica marketinga i razvoja Ledo d.d.
Ledo u svom cjelokupnom asortimanu ima čak 210 različitih sladoleda, a trećinu svoje proizvodnje izvozi na više od dvadeset stranih tržišta u Europi, Africi i Aziji.
(Lider)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz