Hrvatski nacionalni avioprijevoznik Croatia Airlines širi mrežu letova na četiri nova atraktivna odredišta, pa tako od ovoga mjeseca uvodi izravne letove iz Zagreba za Lisabon, Milano i Prag, a od lipnja za Sankt Peterburg.
Hrvatski nacionalni avioprijevoznik Croatia Airlines širi mrežu letova na četiri nova atraktivna odredišta, pa tako od ovoga mjeseca uvodi izravne letove iz Zagreba za Lisabon, Milano i Prag, a od lipnja za Sankt Peterburg, rečeno je na predstavljanju novih odredišta.
Zrakoplovi Croatia Airlinesa će tako od 20. svibnja početi izravno povezivati Zagreb i Lisabon tri puta tjedno, odnosno ponedjeljkom, srijedom i petkom. Istog dana uvode se izravni letovi Zagreb - Milano i to utorkom, petkom i nedjeljom. Od 21 svibnja CA počet će izravnim letovima povezivati Zagreb i Prag četiri puta tjedno odnosno utorkom, četvrtkom, subotom i nedjeljom, dok se izravna linija Zagreb-Sankt Peterburg uvodi od 2. lipnja i to dva puta tjedno, četvrtkom i nedjeljom.
Predsjednik uprave CA Krešimir Kučko je naglasio kako kompanija zadnje tri godine posluje profitabilno i da bi to moglo pomoći u privlačenju strateškog partnera. Dodao je da su nove linije za sada sezonskog karaktera, jer za cjelogodišnje letove kompanija trenutno nema kapaciteta, ali da bi se to moglo promijeniti već iduće godine kada kompanija nabavlja dva nova zrakoplova i kada će možda razmotriti povezivanje Zagreba s Moskvom.
Direktorica zagrebačke Turističke zajednice Martina Bienenfeld istaknula je da Zagreb u turizmu bilježi sve značajnije rezultate i da će četiri nove linije pomoći u poticanju novih trendova u turizmu i gospodarstvu grada.
Veleposlanik Rusije u Hrvatskoj Anvar Azimov izrazio je zadovoljstvo povezivanjem Zagreba i Sankt Peterburga, ali i ukazao na potrebu uvođenje izravne linije s Moskvom zbog sve većeg interesa ruskih turista.
Letovi za nova odredišta bit će dostupna i putnicima iz Splita, Dubrovnika, Zadra, Pule i Osijeka.
Croatia Airlines će tijekom ovogodišnje sezone u redovitom međunarodnom prometu izravno povezivati Hrvatsku s 35 odredišta u 20 europskih država, a u suradnji s partnerima udruge Star Alliance i s cijelim svijetom. Ove godine kompanija očekuje 6,5 posto putnika više nego 2015. godine odnosno njih 1,97 milijuna.
(Hina)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz