Cilj tvrtke Olivala je proširenje na internacionalna tržišta uz povećanje konkurentnosti u Hrvatskoj te na već postojećim tržištima distribucije u BiH, Crnoj Gori, Sloveniji i Srbiji.
Domaća tvrtka Olival koja se bavi proizvodnjom prirodne kozmetike primjer je kako od tvrtke s malom galenskom proizvodnjom može nastati poznati brend za internacionalno tržište.
S prihodima od poslovnog rasta od 56 posto u prošloj godini, u ožujku ove godine pokrenuta je gradnja novog proizvodnog pogona s planiranim završetkom radova već u listopadu. Vrijednost cijelog projekta iznosi 8,5 milijuna kuna i sufinancira se sredstvima fondova EU u iznosu od 2,9 milijuna kuna.
Ovim poslovnim potezom Olival radi na daljnjem povećanju prihoda kroz ulaganje u nove tehnologije, postrojenja i razvoj. Cilj je proširenje na internacionalna tržišta uz povećanje konkurentnosti u Hrvatskoj te na već postojećim tržištima distribucije u Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Sloveniji i Srbiji.
Tvrtka trenutačno ima 18 zaposlenika, a širenjem će doći do novih zapošljavanja.
(Poslovni dnevnik)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz