Ručni satovi iz Zagreba prodaju se na svjetskim tržištima

Urban Watch rezultat je višegodišnjeg ulaganja znanja i iskustva bračnog para Petrović, a danas je postao hrvatski brand koji se uspješno probija i na svjetska tržišta.

Početkom 2010., Antonija i Ivan Petrović iz Zagreba pokrenuli su brend ručnih satova koji dizajnom i kvalitetom mogu konkurirati na svjetskoj modnoj sceni.

Projekt je već doživio predstavljanje na europskom i na tržištu SAD-a. Reakcije ljudi vrlo su pozitivne, što je između ostalog rezultat i vrlo pristupačnih cijena. Uskoro će biti predstavljena i nova kolekcija kojom će ćemo otići još korak dalje, s osmijehom najavljuju Antonija i Ivan, vlasnici brenda Urban Watch.

Urban Watch rezultat je višegodišnjeg ulaganja znanja i iskustva ovog bračnog para, a danas je postao hrvatski brand koji se uspješno probija i na svjetska tržišta.

'Početkom 2010. poduzeli smo prve korake i pokrenuli projekt te u vrlo kratkom vremenu uspješno organizirali proizvodnju. Nakon nekoliko kolekcija koje su prepoznali svjetski ljubitelji satova i širenja na tržište Europe i SAD-­a, shvatili smo da smo na dobru putu i da naša priča ima budućnost', pričaju Antonija i Ivan.

Osim što svoje satove prodaju preko web-shopa, imaju i renomirane partnere iz Ujedinjenog Kraljevstva, Portugala i SAD-a koji su ovlašteni za predstavljanje brenda na svojim tržištima.

 

(Poslovni dnevnik)



Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz