Ledo sa sladoledima tržišni predvodnik u zemljama Adria regije

Ledo osnažuje svoje međunarodno poslovanje izvozeći proizvode u više od 20 europskih, afričkih i azijskih zemalja. Ukupno izvoze trećinu proizvodnje na dvadesetak tržišta.

Ledo, vodeći hrvatski i regionalni proizvođač sladoleda i smrznute hrane uvrstio se u krug malobrojnih regionalnih kompanija na globalnoj razini koje se uspješno nose i sa najmoćnijom svjetskom konkurencijom u segmentu sladoleda.

Naime, najnovije istraživanje Euromonitora pokazalo je da Ledo, unatoč tržišnim 'udarima' moćne konkurencije čvrsto održava visoki udjel na području cijele Adria regije.

Svjetsko tržište sladoleda i smrznutih deserata procijenjeno je na 76,4 milijarde dolara, a na njemu se jasno ističe položaj Agrokora, odnosno Leda i to na tržištima Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore, Makedonije i Kosova, pohvalili su se iz te kompanije.

Ledo, podsjeća Dario Vrabec, predsjednik Uprave Leda, osnažuje i svoje međunarodno poslovanje, izvozeći proizvode u više od 20 europskih, afričkih i azijskih zemalja. Ukupno izvoze trećinu proizvodnje na dvadesetak tržišta, među kojima su i Ujedinjeni Arapski Emirati, Libija i Azerbejdžan. Po količinama, najvažnija izvozna tržišta Leda su Mađarska i Slovenija, potom Norveška i SAD, gdje Ledo surađuje s Krogerom, drugim najvećim američkim i petim najvećim svjetskim maloprodajnim lancem.

Uz Kroger, Ledo surađuje s još nekim velikim svjetskim kompanijama, kao što su britanski Tesco, norveški Diplom Is te IFFCO Unipex Dairy iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, za koje proizvodi premium sladolede, navodi predsjednik Uprave.

(Poslovni dnevnik)
 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz