Sve je, prema riječima Mure Pehnec Žigmund, hrvatski proizvod, jedino kožu uvoze iz Italije. Torbice se izvoze u Veliku Britaniju, Italiju, Australiju i Sjevernu Ameriku.
Čest modni dodatak mnogim ženama su torbe, a upravo je izrada tog predmeta osnovna djelatnost mlade varaždinske poduzetnice Mure Pehnec Žigmund. Ona je, zajedno s još nekoliko žena, ovih dana na natječaju časopisa Cosmopolitan nominirana za Cosmo poduzetnicu, piše Varaždinski.hr.
Nakon dvije godine rada za Varteks osamostalila se i otvorila dućan 2009. godine. Posebnost brenda Mura Pehnec zasigurno je unikatnost svih torbi u ponudi.
Sve je, prema Murinim riječima, hrvatski proizvod, jedino kožu uvoze iz Italije. Murine torbe svoje mjesto pronalaze i na inozemnom tržištu.
Torbice se izvoze u Veliku Britaniju, Italiju, Australiju i Sjevernu Ameriku. Neke partnere je našla poduzetnica Pehnec Žigmund, a neki su našli nju. Iako su vani cijene proizvoda više, kaže kako ručni rad tamo bolje kotira. U inozemstvu se više cijeni ručni rad, dok bi kupci kod nas za kvalitetu izdvojili mnogo manje. Iako je puno teže, imaju stalne klijente.
(Poslovni dnevnik)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz