Mlinarev burek posljednjih se godina proširio gotovo po svim kontinentima, on je istovremeno najprodavaniji i najrašireniji proizvod koji vuče cijeli Mlinarov asortiman. Na policama većine trgovačkih lanaca dostupan je čak i kupcima u dalekoj Australiji, a upravo zbog toga tvornica bureka radi punom parom.
Marin Picukarić, član Uprave Mlinara, objasnio je, između ostalog, kako je počelo osvajanje stranih tržišta: Kad smo u Budimpešti pokretali posao, primarno smo se oslanjali na ponudu bureka, jer je u Mađarskoj taj segment pekarske ponude u tom trenutku bio zanimljiva inovacija na tržištu. Danas nam je burek ondje najprodavaniji proizvod. Mislim da ne pretjerujem kad kažem da ga lokalni potrošači i turisti u Budimpešti doživljavaju kao senzaciju, ističe Picukarić.
- Burek je naš najprodavaniji proizvod. Istovremeno, on je i najrašireniji. I u maloprodaji i u veleprodaji burek zapravo vuče cijeli naš asortiman. Na većini stranih tržišta uvijek se najprije pojavi naš burek, a onda širimo ponudu proizvodima iz ostalih segmenata. Ovoga trenutka možemo reći da je burek iz naše proizvodnje dostupan potrošačima na skoro svim kontinentima, zaključuje Picukarić.
(Poslovni dnevnik)