Tvrtka Franck intenzivirala je aktivnosti na izvoznim tržištima zemalja u okruženju, ali i šire. U Slovačkoj tvrtka ima društvo s kojim će raditi na razvoju HoReCa ponude, a jako ih interesira i austrijsko tržište.
U Slovačkoj tvrtka Franck ima društvo s kojim će raditi na razvoju HoReCa ponude, a jako ih interesira i austrijsko tržište. Franck je potrošačima sinonim kvalitete, koja je temelj uspjeha - to se odražava na reputaciju kompanije i vrijednost brendova, kazao je predsjednik Uprave Francka Dubravko Artuković.
Istaknuo je kako su milijunska ulaganja i inovacije, osluškivanje najnovijih trendova, prilika za dalji rast i uvažavanje želja potrošača te mladi razvojni tim hrvatskoga lidera u proizvodnji čajeva i kava, proteklih godinu i pol dodatno podigli ljestvicu prema konkurenciji. Franck je s kavom u HoReCa kanalu u Hrvatskoj uvjerljivi lider s 38 posto tržišta, a Lavazza ima sedam posto.
Strateški je tvrtka usmjerena na daljnje ulaganje u kategoriju kave i čaja. Intenzivirane su aktivnosti i na izvoznim tržištima zemalja u okruženju, ali i šire. Kupnjom brendova kave Santane i Loke, postavljeni su dobri temelji za bolje pozicioniranje u Sloveniji.
Globalni zaokret strategije Lavazze, sve manja ulaganja u brend, uslugu i edukaciju na tržištu, izazvali su prilične teškoće u poslovanju Franckove tvrtke Gale Plus, što je ocijenjeno neodrživim te smo raskinuli ugovor. Rijetko se događa da distributer otkazuje principalu, no u Francku vjerujemo u snagu vlastitih brendova espressa s kojima ravnopravno možemo konkurirati svim europskim igračima. Kvaliteta i dugoročna održivost poslovanja oduvijek su nam imperativ, kaže Artuković.
(Poslovni dnevnik)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz