Tvrtka Sardina iz Postira za ovu je godinu na ruskom tržištu dogovorila posao vrijedan oko milijun eura kroz dodatnu isporuku ribljih konzervi i paštete, a koprivnička Podravka najavila je daljnje širenje asortimana na tržištu Rusije.
Tvrtka Sardina iz Postira za ovu je godinu na ruskom tržištu dogovorila posao vrijedan oko milijun eura kroz dodatnu isporuku ribljih konzervi i paštete, a koprivnička Podravka najavila je daljnje širenje asortimana na tržištu Rusije, izvijestili su u petak iz HGK-a u priopćenju o nastupu tih dviju tvrtki na sajmu PRODEXPO u Moskvi.
Podravka i Sardina nastupile su na 23. međunarodnom sajmu hrane, pića i sirovina za njihovu proizvodnju PRODEXPO 2016, koji se održava od 8. do 12. veljače, gdje su se predstavile brojnim ruskim trgovačkim lancima te više od 100 regionalnih, federalnih i lokalnih maloprodajnih trgovačkih mreža, navodi se u priopćenju Komore.
"Ovaj sajam određuje smjernice razvoja ruske prehrambene industrije. Upravo stoga smo, u suradnji s Veleposlanstvom RH u Rusiji, osigurali izravnu pomoć i podršku hrvatskim tvrtkama pri njihovoj promociji i nastupu na ovom tržištu", izjava je direktora Predstavništva HGK u Moskvi Jakova Despota koja se prenosi u priopćenju.
Kako ističu iz HGK, Podravka, koja je na ruskom tržištu lider prodaje za Vegetu i juhe, predstavila je svoje proizvode i poslovne mogućnosti te najavila daljnje širenje asortimana. Inače, na rusko tržište Podravka plasira više od sto različitih proizvoda koji su prisutni na čak 30 tisuća prodajnih mjesta.
"Sardina je za 2016. godinu dogovorila posao vrijedan oko milijun eura. Riječ je o dodatnoj isporuci milijun i 200 tisuća konzervi srdela, tuna, skuša i riblje paštete", navode iz HGK.
Kako dodaju, uz Despota, izlagače na sajmu su posjetili i prva tajnica Veleposlanstva Republike Hrvatske u Ruskoj Federaciji Sandra Tvrtković te gospodarska savjetnica Veleposlanstva Maja Foretić Pećnik. Ujedno, izlagačima su predstavljene mogućnosti i načini osiguravanja moguće podrške koju osigurava Predstavništvo HGK i Veleposlanstvo RH, te je dogovorena daljnja suradnja pri njihovu nastupu na ruskom tržištu.
Ovogodišnji, 23. međunarodni sajam hrane, pića i sirovina za njihovu proizvodnju PRODEXPO 2016 okupio je više od 2000 izlagača iz 65 zemalja, a održava se na čak 48.000 četvornih metara izložbenog prostora.
(Hina)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz