Dizajnerske kozmetičke linije na putu osvajanja stranih tržišta

Kao veliki uspjeh ističe se što ih distributeri kontaktiraju nudeći suradnju i iz susjednih zemalja te su trenutno u pregovorima za širenje u Sloveniji, Srbiji i Crnoj Gori.

Modne dizjanerice Lana Biondić i Đurđica Vorkapić, koja stoji iza proslavljenog domaćeg brenda Hippy Garden, odlučile su se odmaknuti od mode i na tržište plasirale svoje kozmetičke linije. Poput mnogih svjetski renomiranih modnih imena, i ove dame kreirale su brendove prirodne kozmetike kojima osvajaju naše tržište, a ciljaju i na inozemno.
 
Hippy Garden kroz dizajn i modno izražavanje posluje više od 15 godina stoga Đurđica Vorkapić kaže kako je bilo neminovno da u jednom trenutku sam brend počne zahtijevati oplemenjivanje ponude.  "Činjenica je da sve ozbiljne svjetske kuće osim modnog dizajna proizvode i plasiraju razne druge proizvode. Mi smo taj iskorak u Hrvatskoj učinili s Hippy Garden Pure&Natural kozmetikom. Prvi smo modni brend koji u svom asortimanu ima i 100 posto prirodnu kozmetiku, i naravno da na tome ne stajemo. Naime trenutno radimo na razvoju nove linije 100 posto prirodnih proizvoda", otkrila nam je Đurđica Vorkapić.
 
Kao još jedan velik uspjeh navodi što ih sami distributeri kontaktiraju nudeći suradnju i iz susjednih zemalja te su trenutno u pregovorima za širenje u Sloveniji, Srbiji i Crnoj Gori. Uz to, kaže Biondić, njihov web shop prodaje i šalje diljem Europe. "Time želimo i dodatno potvrditi naš status najpopularnije hrvatske organske kozmetike s potpisom te nas učiniti dostupnijim kupcima koji se često žale na naše prazne rasprodane police", tvrdi Biondić.
 
Vorkapić kao poseban uspjeh izdvaja to što su cijelu liniju Pure & Natural uspjeli plasirati u dm-drogeriemarkt. Osim u dm poslovnicama ova kozmetika može se naći u poslovnicama Hippy Gardena kao i na njihovom web shopu.  "Veliko zadovoljstvo nam je plasman naše kozmetike upravo kroz taj maloprodajni lanac jer je opće poznato da dm-drogeriemarket bira i plasira samo vrhunske proizvode", pohvalila se Vorkapić. Iako su na tržištu kozmetike prisutni manje od godinu dana, Vorkapić tvrdi kako su zbog izuzetne kvalitete proizvoda vrlo brzo stekli veliki broj kupaca. "S obzirom na to da je svijest o 100 posto prirodnoj kozmetici itekako prisutna u zemljama gdje želimo plasirati našu Pure&Natural kozmetiku, vjerujem da ćemo uskoro biti ozbiljni izvoznici upravo tih proizvoda", kaže Vorkapić.
 
(Poslovni dnevnik)
 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz