Brend Mali anđeo ima sve više kupaca u inozemstvu

Brend Mali anđeo tvrtke Merkur iz Pitomače zauzima primat na hrvatskom tržištu, a sve više kupaca imaju i u inozemstvu. Među glavnim proizvodima je multifunkcionalan dječji krevetić Evolvie, koji konkurira norveškom brendu Stokke.

Za razliku od ostalih tekstilaca, mahom posrnulih u krizi, tvrtka Merkur iz Pitomače pronašla je tržišnu nišu koja joj osigurava stalni rast. Orijentirali su se na tekstil za bebe, posebice na odjeću za krštenje, tzv. krštenice. Njihov brend Mali anđeo u tom je segmentu zauzeo primat na hrvatskom tržištu, a sve više kupaca imaju i u inozemstvu.
 
Zlatko Škrinjar, suvlasnik tvrtke i voditelj prodaje, kaže kako je njihov glavni prodajni kanal internet, na kojem nude asortiman od 80-ak artikala. Zasad ne razmišljaju o stvaranju vlastite prodajne mreže, ali planiraju u dogledno vrijeme u Zagrebu napraviti showroom koji će biti isključivo izložbenog karaktera. Helena Mikačić, voditeljica marketinga brenda Mali anđeo, ističe kako im internetska trgovina osigurava fleksibilnost i sigurnost naplate. 
 
Zasad su otvorili pilanu, a za koji dan će se na tržištu naći i njihov brendirani proizvod dječjeg krevetića Evolvie, od kojeg imaju velika očekivanja. Tvrde da je posrijedi jedinstven proizvod, prvi takav krevetić s domaćim potpisom, iza kojeg stoji hrvatska tvrtka. Slični proizvodi postoje na tržištu, najpoznatiji je norveški brend opreme za djecu Stokke, koji također nudi multifunkcionalne krevetiće.
 
No, osim što bi krevet iz Pitomače trebao biti duplo jeftiniji od Stokkeova, oko 500 eura u odnosu na norveški koji stoji oko tisuću, Škrinjar ističe da je njihov proizvod i funkcionalniji, jer se može kasnije transformirati, uz modifikaciju i dopunu, u gotovo svaki komad namještaja.
 
(Poslovni dnevnik)
 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz