Najpoznatiji domaći brend bezalkoholnih pića, Pipi, sve se snažnije pozicionira na inozemnim tržištima, a posljednja potvrda tome je i ekskluzivna suradnja s novom međunarodnom trgovinom odjeće i obuće Higgins koja je 28. kolovoza otvorila svojih prvih deset poslovnica Austrije diljem svijeta.
Najpoznatiji domaći brend bezalkoholnih pića, Pipi, sve se snažnije pozicionira na inozemnim tržištima, a posljednja potvrda tome je i ekskluzivna suradnja s novom međunarodnom trgovinom odjeće i obuće Higgins koja je 28. kolovoza otvorila svojih prvih deset poslovnica Austrije diljem svijeta, od kojih su četiri u Beču, dvije u Linzu, te po jedna u Grazu, Bruck an der Muru, Wiener Neustadtu. i Eugendorfu, i to sve na isti dan.
Naime, kupci će se nakon šopinga u trgovini moći osvježiti upravo uz limenku Pipija, koja će uz privatnu Higgins marku negazirane vode te uz negazirani sok poznatog turskog brenda, biti jedino dostupno piće u Higgins trgovinama.
Higgins je novi trgovac koji s velikim ambicijama kreće u pohod na europsko tržište, s do sada neviđenim konceptom, a taj se kupac za 100 eura može odijeliti u vrhunskom stilu, od glave do pete! Cilj Higginsa je ponuditi modu velikih brendova za žene, muškarce, tinejdžere i djecu po senzacionalnim cijenama.
Sa svojom neobičnom filozofijom i pristupom kvalitetnom načinu života koji želi učiniti dostupnim svima, Higgins je prepoznao upravo Pipi kao brend s kojim dijeli vrijednosti jednostavnosti i opuštenosti te uključio Pipi limenke u svoj asortiman.
Iza Higginsa stoji Sven Voth , itekako poznato ime u svjetskim maloprodajama, koji strateški potpisuje uspjehe nekih od najpoznatijih trgovina, koje posluju iu Hrvatskoj, između ostalih i Snipesa koji je transformirao od male njemačke trgovine u globalni brend ulične odjeće i obuće. Nakon lanjskog ulaska na njemačko i austrijsko tržište, ovo je još jedno priznanje međunarodnom potencijalu te prepoznatljivosti i snazi Pipi kao brenda, puno šire od regionalnih okvira.
"Ovo je prva ovakva suradnja za jedan hrvatski proizvod koji potvrđuje dobar posao na jačanju brenda koji rade u kontinuitetu. Činjenica je da Higgins za hladnjake u svojim trgovinama nije odabrao pića multinacionalnih kompanija nego je prepoznao upravo one vrijednosti i imidž koje ima brend Pipi. To nije slučajnost i čini nas jako ponosnima. Ovo je iskorak kakav nisu napravili ni mnogo veći domaći i regionalni brendovi te uspjeh ne samo za nas, nego i za hrvatske brendove općenito jer smo pokazali da za kvalitetu ima mjesta na svim tržištima Vjerujemo da je ovo samo početak jedne lijepe priče“, ističe predsjednik uprave Pipi, Luka Diel-Zadro te dodaje:
"Suradnja s Higginsom dolazi kao rezultat našeg višegodišnjeg rada, a posebno naše fokusiranosti na konkurentna europska tržišta posljednjih godina gdje smo se uspješno pozicionirali na austrijskim i njemačkim policama. Znamo da radimo dobro i da je pitanje vremena kada će Pipi priča dalje rasti u skladu s vremenom i trendovima. Pipi je od prvog dana pa sve do danas bio drugačiji i avangardan. Davnih 70-ih kao jedino domaće piće koje je bilo konkurencija jakim stranim brendovima, a danas kao kvalitetan brend koji simbolizira bezbrižnost i kojeg jednako vole sve generacije, od boomera do Gen Z. Naša ogromna online i offline zajednica najveći je pokazatelj snage brenda Pipi, a Higgins je prepoznao naše vrijednosti i potencijal. Uvjereni smo u uspjeh revolucionarnog koncepta Higginsa, kao iu daljnjem rastu Pipi van granica Hrvatske i regije“, ističe Diel-Zadro.
Na sam dan otvaranja trgovine Pipi instalirana je „Pipi plaža“ i chill-out zona na lokacijama u centru Beča, a pobjednika prigodnih nagradnih igara odvest će se na ljetovanje u Hrvatsku. Nakon prvih deset poslovnica u Austriji, Higgins ambiciozno nastavlja sa širenjem na druga srednjeeuropska tržišta već u 2026. godini. Naravno, s Pipijem u hladnjaku pokraj blagajne!
Suradnja s Higginsom nije jedina novost za Pipija. Za mjesec dana iz tvrtke će se otkriti još senzacionalnih vijesti vezanih uz nove suradnje sa stranim brendovima!
(Poslovni dnevnik)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz