Hrvatske tvrtke izlažu na sajmu transporta i logistike u Münchenu

Hrvatske tvrtke od 2. do 5. lipnja predstavljaju se na vodećem međunarodnom stručnom sajmu za logistiku, mobilnost, IT i upravljanje lancem opskrbe  Transport logistic u Münchenu. Uz organizacijsku i financijsku potporu HGK na sajmu sudjeluju tvrtke Primacošped, Jadroagent, HŽ Cargo, Velebit - promet, Liburnia pomorska agencija i Luka Split.

Hrvatske tvrtke od 2. do 5. lipnja predstavljaju se na vodećem međunarodnom stručnom sajmu za logistiku, mobilnost, IT i upravljanje lancem opskrbe  Transport logistic u Münchenu, izvijestila je u utorak Hrvatska gospodarska komora.

Uz organizacijsku i financijsku potporu Hrvatske gospodarske komore na sajmu sudjeluju tvrtke Primacošped, Jadroagent, HŽ Cargo, Velebit - promet, Liburnia pomorska agencija i Luka Split.

Svake dvije godine na tom sajmu se predstavljaju najnovija rješenja i tehnologije u prijevozu robe, intermodalnom transportu, skladišnoj logistici, digitalizaciji i automatizaciji procesa.

Sudjelovanje omogućuje tvrtkama predstavljanje proizvoda i usluga globalnoj publici.

"Hrvatske tvrtke došle su na sajam pokazati da ni u čemu ne zaostaju na prijevoznom tržištu od europske i svjetske konkurencije, a očekujemo daljnji rast i razvoj. U sljedećih deset godina velike investicije države u obnovu i izgradnju nove prometne infrastrukture od preko sedam milijardi eura pomoći će da Hrvatska u potpunosti iskoristi svoj odličan geoprometni položaj u Europi. Kvalitetniji prometni pravci prema susjednim zemljama omogućit će našim tvrtkama nove terete i dodatni rast, tj. da postanu regionalni lideri u transportnom sektoru", izjavio je direktor Sektora za promet HGK Dario Soldo.

"Naše prvo izlaganje na ovom sajmu predstavlja važan iskorak prema jačanju međunarodne prisutnosti i širenju poslovnih prilika. Dugoročni cilj je internacionalizacija poslovanja, s posebnim fokusom na tržišta Sredozemlja i zapadne Europe, gdje vidimo prostor za rast i uspostavu novih partnerstava. Nastavljamo ulagati u razvoj infrastrukture i usluga, s ciljem da postanemo ključna točka za povezivanje jugoistočne Europe sa svjetskim tržištima", rekao je direktor Luke Split Filip Rogošić.

(Hina)

 

Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz