Hrvatska se predstavlja na turističkom sajmu ATM u Dubaiju

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i ove godine na svjetskom turističkom sajmu Arabian Travel Market (ATM) predstavlja hrvatsku turističku ponudu. Osim HTZ-a kao glavnog izlagača, u sklopu hrvatskog štanda ponudu predstavlja sedam suizlagača među kojima su turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske županije i grada Dubrovnika, TZ grada Zagreba, NP Krka, Maistra Hospitality Group, ID Riva i Perfecta Travel.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i ove godine na svjetskom turističkom sajmu Arabian Travel Market (ATM) predstavlja hrvatsku turističku ponudu.

Riječ je o jednom od vodećih međunarodnih turističkih događanja na Bliskom istoku na kojem od 28. travnja do 1. svibnja u Dubai World Trade Centru predstavnici globalnih kompanija i institucija imaju priliku upoznati i prezentirati turistička odredišta te nove trendove, strategije i prakse u svjetskoj industriji putovanja, priopćio je HTZ.

Očekuje se da će ATM 2025. obići više od 37.000 posjetitelja i 7000 buyera, dok će se kroz ovogodišnju temu događanja Globalna putovanja: Razvoj turizma sutrašnjice kroz poboljšanu povezanost istaknuti važnost suradnje u cijeloj industriji te predstaviti inovativne tehnologije koje pokreću svijet putovanja i turizma.

Osim Hrvatske turističke zajednice kao glavnog izlagača, u sklopu hrvatskog štanda ponudu predstavlja sedam suizlagača među kojima su turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske županije i grada Dubrovnika, TZ grada Zagreba, NP Krka, Maistra Hospitality Group, ID Riva i Perfecta Travel.
Sajmu prisustvuje i Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice koji je razgovarao s partnerima iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, Indije, ali i Australije, i to ponajviše o mogućnostima za daljnju suradnju u vidu promocije Hrvatske na tim, za hrvatski turizam, važnim dalekim tržištima.

(Hina)

 

Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz