Hrvatski brend Boogie Bakery brzo i sigurno osvaja svjetska tržišta

Prodor Boogie Bakeryja u SAD krenuo je prije otprilike godinu i pol. Ubrzo nakon prvog kontakta Boogie Bakery je na američko tržište počeo izvoziti četiri kontejnera sourdough kruha mjesečno za više od 150 kupaca, najviše njih u New Yorku, no i šire. Od nedavno su njihovi proizvodi postali dio ponude na letovima američkog Delta Airlinesa, jednog od najvećih svjetskih avioprijevoznika. U prosincu su isporučili prvi kontejner proizvoda u Dubaiju što označava početak izvoza u zaljevske zemlje.

Boogie Bakery, brend iza kojeg stoji vrlo popularna pekarnica i bistro Boogie Lab te proizvodnja sourdough kruha i peciva, najavljuje osnivanje tvrtke Boogie Technology. Nova bi tvrtka trebala donijeti nova poboljšanja u proizvodnji domaćeg pekarskog proizvoda koji brzo i sigurno osvaja svjetska tržišta, širi prodaju i proizvodnju. Nedavno su tako postale dio ponude letovima američke zrakoplovne kompanije Delta Airlinesa koje su krenule s izvozom u Dubai.

Poznato je da ovaj pekarsko-prehrambeni brend sam razvija tehnologije koje su ključne u proizvodnji kruha i peciva koji se dobiva fermentacijom tijesta uz pomoć prirodnih laktobacila i kvasca. Ta tehnologija im je, u konačnici, omogućila proizvodnju na industrijskoj skali koja još uvijek, čini se, nema velike konkurencije.

Karlo Vulin, suosnivač Boogie Bakeryja (nedavno Kroštule), kaže da će zadatak nove tvrtke biti razvoj naprednijih rješenja za upravljanje proizvodnjom i primjenu umjetne inteligencije u prehrambenoj industriji.

Razvoj i proizvodnja nove tehnologije, kaže Vulin, odvijat će se u centru Zagreba, no planiraju otvoriti i ured u New Yorku gdje će biti smješten ured za implementaciju rješenja i razvoj na ciljanim tržištima.

U razvoju novih rješenja Boogie Bakery, koji će sada preuzeti Boogie Technology, već surađuje s timom vrhunskih stručnjaka iz raznih industrija među kojima su i znanstvenici s Prehrambeno-biotehnološkog fakulteta te Instituta Ruđer Bošković. Ne, potrebni su im i inženjeri, pa je tvrtka trenutno u potrazi za novim zaposlenicima. U planu je zaposliti ukupno pet ljudi.

Prodor Boogie Bakeryja u SAD krenuo je prije otprilike godinu i pol i to nakon što su ih kontaktirali vlasnici restorana Delmonicos, ugledni američki ugostitelji hrvatskih korijena. Ubrzo nakon prvog kontakta Boogie Bakery je na američko tržište počeo izvoziti četiri kontejnera sourdough kruha mjesečno za više od 150 kupaca, najviše njih u New Yorku, no i šire.

Novi su pogoni nužni jer se domaći proizvođač sourdougha ubrzano širi. Od nedavno su tako njihovi proizvodi postali dio ponude na letovima američkog Delta Airlinesa, jednog od najvećih svjetskih avioprijevoznika. Iz Boogie Bakeryja kažu da će proizvodi biti dostupni na svim letovima iz SAD-a u Europi i povratno u prvoj i posljednjoj klasi.

Naime, u prosincu su isporučili prvi kontejner proizvoda u Dubaiju što označava početak izvoza u zaljevske zemlje. Boogie Bakery je, naime, primjer kako inovativnost u tradicionalnoj industriji, potpomognuta tehnologijom, mogla i malim proizvođačima iz Hrvatske postići svjetski uspjeh kakav se rijetko događa.

(Poslovni dnevnik)

 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz