Hrvatski proizvođači hrane na pariškom sajmu SIAL

Na SIAL Paris, jednom od najvećih međunarodnih sajmova prehrane, u organizaciji HGK ove godine izlažu Nutrifit FOOD, Hermes International, Orgula grupa, Prodan Tartufi, Pelagos Net Farma, Jamnica Plus, Solana Nin, Apimel, New Bakery i Arabesca. Uz HGK, Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i ribarstva i ove godine uključilo se je u promociju hrvatskih proizvoda i financijski podržalo nastup hrvatskih tvrtki na SIAL-u.

Deset hrvatskih proizvođača hrane predstavlja se na SIAL Paris, jednom od najvećih međunarodnih sajmova prehrane, u organizaciji Hrvatske gospodarske komore (HGK), objavio je u utorak HGK.

Na jubilarnom, 60. izdanju SIAL-a sudjeluje više od 7.500 izlagača iz 130 zemalja, očekuje se preko 250 tisuća posjetitelja, a održava se od 19. do 23. listopada. HGK je po osmi put organizirao zajednički nastup hrvatskih tvrtki na tom međunarodnom sajmu, a ove godine izlažu Nutrifit FOOD, Hermes International, Orgula grupa, Prodan Tartufi, Pelagos Net Farma, Jamnica Plus, Solana Nin, Apimel, New Bakery i Arabesca.

"Od ulaska u Europsku uniju (EU), struktura naših izvoznih tržišta za poljoprivredne i prehrambene proizvode značajno se promijenila, a pred ulazak u EU vrijednost izvoza na EU tržište i tržište zemalja bivše države bila je skoro jednaka. Danas na izvoz u EU otpada gotovo 70 posto ukupnog izvoza, što govori o konkurentnom segmentu naše poljoprivrede i prehrambene industrije", rekla je direktorica Sektora za poljoprivredu HGK Jelena Đugum. Dodala je da bi uz povećanje volumena proizvodnje, jačanje produktivnosti i ozbiljnu promociju hrvatskih proizvoda, mogli značajno povećati izvoz, ali i smanjiti uvoz.

Uz HGK, Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i ribarstva i ove godine uključilo se je u promociju hrvatskih proizvoda i financijski podržalo nastup hrvatskih tvrtki na SIAL-u.

Na sajmovima u organizaciji HGK od 2016. godine sudjeluje i obiteljski obrt Prodan Tartufi iz Buzeta, predstavljajući proizvode od tartufa i svježe tartufe.

"Sajam SIAL za nas je mjesto susreta s već postojećim partnerima, ali i mjesto pronalaska novih potencijalnih klijenata. Očekujemo dobru posjećenost sajma, nova poznanstva te uspješno predstavljanje naše obiteljske tradicije", rekla je direktorica prodaje i marketinga Prodan Tartufa Višnja Prodan Jekić.

(Hina)

 

Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz