Na Međunarodnom sajmu smrznutih morskih plodova "Conxemar 2024" u španjolskom gradu Vigu, na kojem se predstavlja 760 izlagača iz pedesetak zemalja, u organizaciji HGK predstavlja se pet hrvatskih tvrtki iz sektora ribarstva - Arbacommerce, Jadran tuna, Mišlov, Orada Adriatic i Pelagos Net Farma.
Na Međunarodnom sajmu smrznutih morskih plodova "Conxemar 2024" u španjolskom gradu Vigu, u organizaciji Hrvatske gospodarske komore (HGK) predstavlja se pet hrvatskih tvrtki iz sektora ribarstva - Arbacommerce, Jadran tuna, Mišlov, Orada Adriatic i Pelagos Net Farma, izvijestili su u srijedu iz HGK.
"HGK nastup na ovom sajmu organizira u sklopu projekta Riba Hrvatske - Jedi što vrijedi koji se financira EU sredstvima", kazao je potpredsjednik HGK za poljoprivredu i turizam Dragan Kovačević napominjući kako na taj način svojim članicama osiguravaju besplatan nastup na sajmovima ribarstva još od 2015. godine.
Projekt predstavlja kontinuiranu podršku sektoru i prvenstveno je usmjeren na promociju proizvoda ribarstva na domaćem i inozemnim tržištima, istaknuo je Kovačević.
Hrvatski sektor ribarstva 60 posto prihoda ostvaruje od prodaje na najzahtjevnijim izvoznim tržištima, što je rezultat stalnih ulaganja u najviše standarde proizvodnje, navode iz HGK. U proizvodnim procesima, kako su kazali, posebno se vodi računa o svježini i najvišoj kvaliteti proizvoda, sustavu sigurnosti hrane, održivosti, zahtjevima potrošača, pravima radnika, društvenoj odgovornosti i dobrobiti životinja. Isto tako, rezultat je to velikih napora koji se ulažu u promociju, između ostalog, upravo dugogodišnjim nastupima na ključnim sajmovima ribarstva.
Zadarska tvrtka Arbacommerce u Vigu izlaže sedmi put jer im je taj sajam, kažu, važan zbog velike koncentracije španjolskih klijenata.
"Ovo je sajam kojeg posjećuje najveći broj profesionalaca iz sektora ribarstva i mjesto na kojem se mora biti, ako želite pronaći kvalitetne kupce. Španjolsko tržište je bitno za naše slane i marinirane inćune te za smrznutu srdelu i inćune, koji su sve traženiji proizvodi", kazala je Dolores Šajt Paunović iz Arbacommercea .
Marina Špralja iz tvrtke Mišlov je istaknula kako im je dugogodišnje sudjelovanje na sajmu Conxemar omogućilo kontinuirano prisustvo prvenstveno na španjolskom tržištu, kao i mogućnost predstavljana svim ostalim sudionicima i posjetiteljima sajma s drugih svjetskih tržišta. Bitno im je, kako je kazala, biti u stalnom kontaktu s postojećim klijentima, predstavljanje potencijalnim novim kupcima, a jednako tako im je važno pratiti trendove u sektoru.
HGK svake godine svojim članicama iz sektora ribarstva organizira nastup na dva ključna međunarodna sajma - Seafood Expo Global, koji se održava u Barceloni, i na Conxemaru, navodi se u priopćenju.
Sljedećih godina u planu je sudjelovanje na sajmu Seafood Expo North America u Bostonu te 2026. na sajmu Fish International Bremen.
Sajam traje od 1. do 3. listoapada, a na 38.300 četvornih metara predstavlja se ukupno 760 izlagača iz pedesetak zemalja.
(Hina)
Pisane vijesti |
Sajmovi |
Hrvatski izvoz