Promocija turizma na najvećem turističkom sajmu u Francuskoj IFTM Top Resa

Uz HTZ na najvećem turističkom sajmu u Francuskoj, u Parizu, IFTM Top Resa, koji je ove godine okupio više od 200 predstavnika destinacija, 1.700 turističkih brendova te oko 34.000 turističkih profesionalaca, iz Hrvatske sudjeluju turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske i Šibensko-kninske županije, gradova Zagreb i Dubrovnik te NP-a Plitvička jezera i Croatia Airlines.

Hrvatski turizam predstavlja se ovog tjedna na najvećem poslovnom turističkom sajmu u Francuskoj, IFTM Top Resa u Parizu, izvijestili su u srijedu iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ), ističući da se odlični rezultati ove godine s francuskog tržišta nastavljaju i u posezoni.

Uz HTZ na sajmu koji se održava od 17. do 19. rujna, iz Hrvatske sudjeluju turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske i Šibensko-kninske županije, gradova Zagreb i Dubrovnik te NP-a Plitvička jezera i Croatia Airlines, s ciljem snažne promocije Hrvatske kao sigurne i atraktivne destinacije za odmorišna, ali i poslovna putovanja.

Ukupno je sajam ove godine okupio više od 200 predstavnika destinacija, 1.700 turističkih brendova te oko 34 000 turističkih profesionalaca.

HTZ je za brojne agente, novinare, blogere i travel influensere organizirao koktel dobrodošlice s naglaskom na raznolikost vinorodnih regija kroz degustaciju vrhunskih hrvatskih vina, a predviđeni su i brojni susreti s turističkim agentima, organizatorima putovanja i zračnim kompanijama poput Transavia, Air Francea, Volotee i drugih.

Direktorica HTZ-ova predstavništva u Francuskoj Danijela Mihalić Đurica objasnila je da veliko zanimanje Francuza za Hrvatsku uz ostalo potvrđuju rezultati s tog tržišta u dosadašnjem dijelu godine, s više od pola milijuna dolazaka i gotovo dva milijuna noćenja, što je za 4 odnosno 5 posto više nego u isto vrijeme prošle godine.

"Porastu broja francuskih turista svakako su pridonijele nove direktne zračne linije iz Francuske prema Hrvatskoj, koja francuskim turistima nikad nije bila dostupnija i atraktivnija. Ne treba zaboraviti ni da su francuski turisti među najbrojnijima u pred i posezoni", poručila je Mihalić Đurica.

Hrvatska turistička ponuda je u Francuskoj predstavljena i na jednom od najznačajnijih međunarodnih poslovnih događanja u toj zemlji "Pure Meetings & Events" početkom ovog tjedna u prostoru Pavillon Daulphine u Parizu, gdje se predstavilo više od 150 izlagača te 250 specijaliziranih agenata i kupaca iz svijeta.

(Hina)

 

Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz