Sajam Domotex je ključan u pozicioniranju hrvatskih parketa na europskoj i svjetskoj razini te su na sajmu nađeni kupci koji su otvorili nova tržišta, poput Azerbajdžana i Irana.
Devet hrvatskih proizvođača parketa predstavilo se u organizaciji HGK na Međunarodnom sajmu podnih obloga "Domotex 2016", održanom od 16. do 19. siječnja u Hannoveru, a uz obnovu suradnje s dosadašnjim kupcima i partnerima, uspostavili su kontakte i s novim potencijalnim kupcima i tržištima, izvijestili su u četvrtak iz Hrvatske gospodarske komore (HGK).
Na sajmu su se predstavili Pan parket, Evolen, Spačva, Monolitinvest, Drvoproizvod, PPS Galeković, Exportdrvo, DIN Novoselec i Pana.
Petar Ćurić, tajnik Odbora za sajmove, marketing i međunarodna Udruženja drvno-prerađivačke industrije HGK kaže da su tvrtke već sada iznimno zadovoljne 16. za redom nastupom na sajmu Domotex jer stiže sve veći broj upita. Ipak, i dalje je teško reći koliko je ugovoreno novih poslova.
"Ne samo da se obnavljaju postojeći ugovori sa starim kupcima, već hrvatski parket traže i Britanci, Iranci, Azerbajdžanci, Libanonci i Japanci, koji su prije radili s Poljacima i Kinezima, a sad se okreću kvalitetnijim proizvodima u koje se naši drvoprerađivači uklapaju i cijenom i rokovima isporuke", objasnio je Ćurić, dodajući kako je očito da se isplatio dugogodišnji rad HGK, resornog ministarstva i samih tvrtki na promidžbi hrvatskog parketa, posebice od slavonskog hrasta.
Izvršni direktor tvrtke Evolen Slaven Suknjajić smatra da je sajam Domotex ključan u pozicioniranju hrvatskih parketa na europskoj i svjetskoj razini te ističe da su na sajmu našli kupce koji su bili ključni za njihov razvoj, a ujedno su i otvorili nova tržišta, poput Azerbajdžana i Irana.
U Komori ističu kako su proizvodi od slavonskoga hrasta prepoznat brand i zauzimaju važno mjesto na njemačkom tržištu drvenih proizvoda, kako je Njemačka naše tradicionalno tržište za izvoz drva, drvnih proizvoda i namještaja.
Novi trendovi itekako odgovaraju hrvatskim parketarima jer je parket od masivnog drva, poput slavonskog hrasta i jasena, ponovno u modi, bilo da je riječ o rustikalnom, modernom ili ekstravagantnom skupom stilu, a hrvatski ga parketari, koji posljednjih godina prate i kvalitetu i inovativnost vodećih europskih proizvođača, mogu proizvesti.
"Vrijeme je da našu proizvodnju parketa godišnje ujedinimo pod jednim marketinškim imenom, odnosno brandom za svjetsko tržište, koje bi nam donijelo i rast narudžbi i rast profita za najmanje 5 do 10 posto", smatra Nikolina Babić iz tvrtke Pana.
Inače, "Domotex 2016" jedan je od najvećih i najznačajnijih svjetskih sajmova podnih obloga, a okupio je više od 1.320 izlagača iz 67 zemlja.
(Hina)
Vijesti iz medija |
Sajmovi |
Hrvatski izvoz