Đakovački proizvođač dizajnerskog namještaja ubrzo kreće s izvozom u SAD

Mladi brend dizajnerskog namještaja Nunc, koji djeluje unutar đakovačkog proizvođača namještaja Ancona grupe, nedavno je potpisao ugovor s prvim partnerom u SAD. U dvije godine Nunc je potpisao preko 20 ugovora o distribuciji u Francuskoj, Velikoj Britaniji, Australiji, Češkoj, Njemačkoj, Švicarskoj, Nizozemskoj, Belgiji, Crnoj Gori i drugim zemljama.

Mladi brend dizajnerskog namještaja Nunc, koji djeluje unutar đakovačkog proizvođača namještaja Ancona grupe, nedavno je potpisao ugovor s prvim partnerom u SAD. Riječ je o brendu koji je nastao potkraj 2018., a sve s idejom da veliki đakovački proizvođač stvori ime unutar grupe koje će zadovoljiti najviše standarde u svijetu opremanja prostora.

Nunc trenutno broji 20 zaposlenika, ali se, kaže izvršni direktor Marin Stanušić, jako brzo šire i imaju potrebu za zapošljavanjem još 10 zaposlenika. Proizvodni pogon i upravna zgrada nalaze se u Đakovu, gdje je i sjedište Ancona grupe, a imaju i dva showrooma; jedan u Zagrebu, a drugi u Kölnu.

- Potpisali smo ugovor s tvrtkom koja će prodavati naše proizvode u saveznoj državi New York. Prva isporuka kontejnera se očekuje za nepunih 45 dana te će još jedan kontinent od sada imati priliku isprobati i kupiti naše proizvode. Ovo nam je strateški najveći poslovni uspjeh te vjerujemo da ćemo biti najbolji predstavnici hrvatskog proizvoda, kako u Americi, tako i u cijelom svijetu - rekao je Stanušić za Lider.

Makar je đakovački proizvođač luksuznog namještaja na tržištu aktivan od 2018. u sklopu Ancona grupe, od 2020. do 2022. nije bio aktivan zbog pandemije koja nije išla u korist tada novonastalom brendu, nakon čega Nunc potpisuje prvi ugovor o distribuciji njihovih proizvoda.

U dvije godine Nunc je potpisao preko 20 ugovora o distribuciji u Francuskoj, Velikoj Britaniji, Australiji, Češkoj, Njemačkoj, Švicarskoj, Nizozemskoj, Belgiji, Crnoj Gori i drugim zemljama. Inače, matična Ancona grupa posluje prilično dobro i ostvarila je značajan porast prihoda od 10,24 posto u 2023. godini koji su iznosili 9,65 milijuna eura, u usporedbi s 8,77 milijuna eura u 2022.

Grupa trenutno broji 240 zaposlenika i prošle je godine ostvarila neto rezultat poslovanja u iznosu od 51.496 eura, dok je ostvarena neto marža iznosila 0,53 posto.

- Pandemija je zaista bila najizazovniji trenutak za tvrtku, pogotovo jer stvaranje brenda zahtijeva veliku posvećenost, ljubav i strast da bi se realizirala, a na kraju i visoke financijske izdatke. Ipak, uspješno smo prebrodili tu daleko najzahtjevniju prepreku i sada nam je samo nebo granica. Želimo prezentirati hrvatski proizvod cijelom svijetu i postati najveća tvrtka u proizvodnji dizajnerskog namještaja - zaključuje Stanušić.

(Lider)
 
 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz