Suradnja HTZ-a s globalnim platformama Wanderlust i Holiday Pirates u promociji

Suradnja podrazumijeva promotivne aktivnosti koje će HTZ sa Wanderlustom usmjeriti na tržište Velike Britanije, a s Holiday Pirates grupom u tijeku je kampanja na tržištima Velike Britanije, Njemačke i Italije. Za Wanderlust iz HTZ-a napominju da je "jedan od najvećih svjetskih travel medija", a za Holiday Pirates grupu da je "jedna od najbrže rastućih travel tražilica i aplikacija".

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) počela je suradnju s globalnim platformama za putovanja Wanderlust i Holiday Pirates Group u sklopu koje će na nekoliko europskih tržišta putem medijskih kanala promovirati Hrvatsku kao kvalitetnu, sigurnu i atraktivnu turističku destinaciju, izvijestili su u utorak iz HTZ-a.

Suradnja podrazumijeva promotivne aktivnosti koje će HTZ sa Wanderlustom usmjeriti na tržište Velike Britanije, a s Holiday Pirates grupom u tijeku je kampanja na tržištima Velike Britanije, Njemačke i Italije.

Za Wanderlust iz HTZ-a napominju da je "jedan od najvećih svjetskih travel medija", a za Holiday Pirates grupu da je "jedna od najbrže rastućih travel tražilica i aplikacija".

"S ciljem zadržavanja pozitivnih trendova te nastavka učinkovitog pozicioniranja Hrvatske kao poželjne mediteranske destinacije, intenzivno radimo na globalnoj promociji zemlje", izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Iznosi da u Hrvatskoj boravi oko 100 tisuća turista, najviše u Dubrovniku, Zagrebu, Splitu, Zadru i Poreču.

Iz HTZ-a o suradnji s dvije globalne platforme za putovanja kažu da će pridonijeti jačanju dodane vrijednosti u promociji hrvatskog turizma, uz podatke da Holiday Pirates Group korisnicima omogućava pronalazak najboljih turističkih ponuda za odmor na deset različitih tržišta te da svaki mjesec zabilježi otprilike 12,5 milijuna posjeta web stranici.

Gotovo 30 posto korisnika je u dobi od 25 do 34 godine, a s tom grupacijom HTZ će surađivati do sredine lipnja, do kada je predviđeno kreiranje inspiracijskog sadržaja s fokusom na najjače atribute domaće turističke ponude te promocija najboljih pred i posezonskih ponuda za odmor u Hrvatskoj.

S britanskim Wanderlustom uključuje poseban sadržaj posvećen Hrvatskoj u print izdanju travanj/svibanj te kreiranje online huba, a i s njima će marketinška suradnja trajati do sredine rujna, čemu iz HTZ-a dodaju da je to "prestižni medij" koji godišnje privlači više od 11 milijuna online posjetitelja, s posebnim utjecajem u Velikoj Britaniji gdje je s 252 tisuće čitatelja po izdanju najčitaniji travel magazin.

Njegovi čitatelji su Hrvatsku proglasili najpoželjnijom europskom destinacijom 2024. godine, ističu iz HTZ-a.

(Hina)


 

Vijesti iz medija | Događanja | Hrvatski izvoz