Atlantic Grupa 1. ožujka zaključuje transakciju kojom preuzima kompaniju Strauss Adriatic, vlasnika srpskih brendova kave Doncafe i C kafa, a koji se ovom akvizicijom pridružuju regionalnim liderima Grand kafi i Barcaffeu u širem portfelju. Posljednja akvizicija važan je korak na putu realizacije strategije, kao i doprinos rastu kategorije kave u Srbiji i regiji te jačanju konkurentnosti regionalne industrije kave i lokalnih brendova.
Atlantic Grupa preuzima kompaniju Strauss Adriatic, vlasnika srpskih brendova kave Doncafe i C kafa, izvijestili su u četvrtak iz Atlantic Grupe ne navodeći vrijednost transakcije.
Atlantic Grupa, kako se navodi u priopćenju, 1. ožujka zaključuje transakciju kojom preuzima kompaniju Strauss Adriatic, vlasnika srpskih brendova kave Doncafe i C kafa, a koji se ovom akvizicijom pridružuju regionalnim liderima Grand kafi i Barcaffeu u širem portfelju.
Atlantic preuzima i moderan proizvodni pogon u industrijskoj zoni Šimanovci kraj Beograda te 220 zaposlenih. Transakciju je prethodno uvjetovano odobrila Komisija za zaštitu konkurencije u Republici Srbiji.
"Ova akvizicija potvrđuje strateško određenje Atlantic Grupe ka jačanju našeg osnovnog poslovanja, čiji je kava veliki dio", kazao je potpredsjednik Atlantic Grupe za strateška područja Kavu te Slatko i slano Mate Štetić.
Vjeruje, kako je rekao, da svi, obje tvrtke, menadžment obiju kompanija, zaposlenici te tržište i potrošači - mogu biti zadovoljni ishodom ove transakcije.
Generalni direktor Strauss Adriatica Siniša Daničić je kazao kako ih raduje što su našli strateškog partnera koji će jednako posvećeno razvijati dosadašnji biznis u Srbiji, brendove, zaposlenike i samu kategoriju kave.
Atlantic Grupa, kako se navodi u priopćenju, namjerava značajno ulagati u razvoj poslovanja s kavom, kako u proizvodnju i razvoj tehnologije tako i brendova, njihovog proizvodnog portfelja i komunikacije, u maloprodajnom i u HoReCa segmentu.
Razvoj ključnih proizvodnih kategorija (kave, čokolade te slatkog i slanog snacka, delikatesnih namaza i bezalkoholnih pića), organski i akvizicijama snažnih brendova u tim kategorijama, temelj su strategije razvoja kompanije.
Najnovija akvizicija, kako su istaknuli, važan je korak na putu realizacije strategije, kao i doprinos rastu kategorije kave u Srbiji i regiji te jačanju konkurentnosti regionalne industrije kave i lokalnih brendova.
(Hina)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz