Danas Kortini tuševi, osim u Hrvatskoj, krase dvorišta i wellness-oaze hotela i vila u SAD, UAE, Španjolskoj, Francuskoj, Italiji, Češkoj, Njemačkoj, Austriji i drugim zemljama. U 2024. predviđa se kako će najveći dio prihoda doći iz UAE-a, SAD-a i Španjolske jer u tim državama imaju najviše projekata koji će se realizirati.
Da ga pitate je li 2017., nekoliko mjeseci prije otvorenja Infinity Luxuryja, tvrtke koja stoji iza istarskog brenda Korta, ikada pomislio da će se baviti proizvodnjom vanjskih tuševa ručno izrađenih od kamena koji uz to štede vodu i uništavaju bakterije, suosnivač i direktor Stefano Ladavac rekao bi: ‘Ni u snovima.‘
Danas se taj san ipak ostvario. Njegova se obitelj, naime, još od 1995. bavi obradom kamena, a kad je Stefano s nonom Ivom i tatom Sandrom u garaži u Svetom Petru u Šumi napravio prototip vanjskoga kamenog tuša, jednostavno je pronašao svoju strast. Budući da se nijedna tvrtka u svijetu tada nije bavila sličnim poslom (ne bavi se ni danas), Ladavac je zahvaljujući iskustvu u hotelijerstvu iskoristio rupu na tržištu i prepoznao potencijal kamenih tuševa.
Godine 2021. u vlasničku strukturu ušli su vlasnici tvrtke Filix Marko i Nikola Jurman, koji imaju više od petnaest godina iskustva u međunarodnom poslovanju. Dokapitalizirali su nas s 250 tisuća eura te donijeli svoje iskustvo i posložili poslovanje. Najveća prekretnica dogodila se 2022. kad smo odlučili rebendirati proizvod iz Infinity Luxury u Korta. Svijet je tada napokon vidio tko smo mi, što stvaramo i koju vrijednost donosimo - objašnjava Ladavac.
Iako je većina njihovih tuševa projektirana u tvrtki, također surađuju sa Sandrom Užilom, projektantom i dizajnerom s kojim dijele jednake vrijednosti i filozofiju.
Ispunila im se želja da svijet dozna za Istru, Hrvatsku i Kortu. Danas Kortini tuševi, osim u Hrvatskoj, krase dvorišta i wellness-oaze hotela i vila u SAD, UAE, Španjolskoj, Francuskoj, Italiji, Češkoj, Njemačkoj, Austriji i drugim zemljama.
U Hrvatskoj ima snažnu mrežu distributera keramike i sanitarije, wellness-opreme, bazenske opreme i vanjskog namještaja i Kortini tuševi mogu se pronaći u Puli, Poreču, Zagrebu, Splitu, Murteru, Zadru, Dubrovniku, Makarskoj, Rovinju, Rijeci, Opatiji, Labinu, Primoštenu, na otoku Pagu, Krku i drugdje.
Ladavac ističe da je potražnja za vanjskim tuševima u Hrvatskoj velika, ali u usporedbi sa Španjolskom, Francuskom, Amerikom ili Emiratima to je, kaže, kap u moru. - Primjerice, velike njemačke i talijanske tvrtke od 60 do 70 posto svoje prodaje ostvaraju na domaćem tržištu. Samo jedna tvrtka u Dubaiju, DAMAC, ima u planu do 2030. sagraditi još deset tisuća vila. Govorimo o jednom projektu, a ima i druge. Nama će Hrvatska uvijek donositi pozitivne prodajne rezultate jer je brend Korta postao prepoznatljiv i gotovo da nema arhitekta s kojim netko iz našeg tima nije komunicirao. U Istri se građevinski procvat nastavlja, u Dalmaciji također, zato smo ove godine odlučili pojačati prodajne aktivnosti na domaćem tržištu - kaže Ladavac uz napomenu da im je hrvatsko tržište i prošle godine donijelo najviše prihoda.
- Što se tiče tržišta izvan Hrvatske, potražnja raste, možda ne onoliko brzo koliko bismo htjeli, ali natječemo se s gigantima koji imaju znatno veće proračune od nas pa idemo korakom kojim možemo. Tu i tamo zakoračimo mnogo više nego što možemo, ali jedino tako možemo rasti. U 2024. predviđamo da će nam najveći dio prihoda doći iz UAE-a, SAD-a i Španjolske jer u tim državama imamo najviše projekata koji će se realizirati. Ove smo godine isporučili prve tuševe na Karibe za jedan od najluksuznijih svjetskih lanaca hotela, londonski Belmond. Isporučili smo tuš kraljevskoj obitelji u Dubaiju te jednoj visokopozicioniranoj obitelji u New Jerseyju. Ugovorili smo i distribuciju u Dubaiju i Marbelli s partnerima Sensi Trading LLC-jem i Acielo Abiertom - navodi Ladavac.
(Lider)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz