Petnaest domaćih proizvođača predstavljalo je Hrvatsku na METSTRADE-u, najvećem svjetskom sajmu nautičke industrije u Amsterdamu, u organizaciji udruge Hrvatske nautičke proizvodnje (CBIA). Devet od petnaest hrvatskih izlagača izlagalo je unutar hrvatskog paviljona, a kruna hrvatskog nastupa bio je Croatian Yachting Night, čiju je organizaciju potpomogao HTZ.
Petnaest domaćih proizvođača predstavljalo je Hrvatsku na METSTRADE-u, najvećem svjetskom sajmu nautičke industrije u Amsterdamu, u organizaciji udruge Hrvatske nautičke proizvodnje (CBIA).
Devet od petnaest hrvatskih izlagača izlagalo je unutar hrvatskog paviljona, a kruna hrvatskog nastupa bio je Croatian Yachting Night, čiju je organizaciju potpomogla Hrvatska turistička zajednica, kaže član Uprave udruge Teo Petričević.
Na večeri su uz lidere tvrtki koje upravljaju flotama jahti, bili predstavnici najvećih svjetskih proizvođača opreme te predstavnici međunarodnih nautičkih udruga uključenih u organizaciju svih svjetskih događanja pomorske industrije.
O potencijalu nautičke industrije govori podatak kako prosječan prihod od održavanja i remonta jahti iznosi više od 345 tisuća eura po plovilu. Kada se zna da se većina remonta odvija zimi, a posade borave u destinaciji remonta, jasno je kako bi takvi gosti visoke platežne moći mogli približiti Hrvatsku cilju cjelogodišnjeg turizma, smatraju udruzi.
Kako se radi o industriji koja ostvari godišnji promet od gotovo devet milijardi dolara, ostvarenje višegodišnjih nastojanja da Hrvatska konačno dobije nacionalni paviljon te zasluženo mjesto među liderima industrije, ogroman je uspjeh, dodaju.
Među zemljama koje godinama imaju nacionalni paviljon ističu s e Francuska, Njemačka, Italija, Španjolska, Turska i SAD.
Udruga Hrvatska nautička proizvodnja ima snažnu savjetodavnu ulogu te brine o promotivnim aktivnostima, kao što su organiziranje sajmova i stručnih skupova o izazovima nautičke proizvodnje.
(Hina)
Vijesti iz medija |
Sajmovi |
Hrvatski izvoz