Zbog originalnih ambalaža sve zanimljiviji europskom tržištu

Tvornica Kutil, koja je zbog zanimljive ambalaže sve interesantnija i europskim zemljama, ima probne pokušaje izvoza za Rumunjsku, a uskoro će krenuti s izvozom u Slovačku. S druge strane, ciljano tržište više je Austrija i Njemačka u kojima se trenutačno traži partnere za distribuciju.


'Za sada surađujemo s otprilike 850 ugostiteljskih objekata u RH i dva inozemna partnera za distribuciju. Cilj nam je napraviti proizvod koji će biti jednostavan za pripremu i neće zauzimati puno prostora. Vjerujem da smo u tome dosta uspješni, jer surađujemo s puno ugostiteljskih objekata kako u Zagrebu, tako i u Hrvatskoj. Naši su korisnici zadovoljni proizvodima što se dokazuje time što opstajemo već dulji niz godina', priča Igor Kutil, vlasnik tvornice Kutil, koja je zbog zanimljive ambalaže sve interesantnija i europskim zemljama.
 
Kako piše tportal, danas je uspjeh postignut, teži se daljnjem širenju na inozemna tržišta, ali su u samom početku bila potrebna velika ulaganja, što za ambalažu, što za strojeve za proizvodnju.
 
'Trenutno za područje grada Zagreba imamo vlastitu komercijalu koja prodaju robu i dogovara suradnju s ugostiteljskim objektima, a za ostale dijelove Hrvatske pokrivamo suradnjom s distributerima. Imali smo probne pokušaje izvoza za Rumunjsku, a vjerojatno ćemo uskoro krenuti s izvozom u Slovačku. S druge strane, ciljano tržište više bi nam bilo Austriji i Njemačka u kojima trenutačno tražimo partnere za distribuciju. Riječ je o europskim tržištima koja vole inovativne i kvalitetne proizvode', zaključuje vlasnik.
 
(Poslovni dnevnik)


 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz