U »3. maju« isporučen je još jedan trup za buduću benetti jahtu. Riječ je o drugoj novogradnji koju je riječko brodogradilište ugovorilo s talijanskom tvrtkom Itaqua, čija hrvatska podružnica ima u najmu halu bivše trećemajske tvornice motora. Posao gradnje trupova za 50-metarske benetti jahte riječko je brodogradilište ugovorilo kao podizvođač i to mahom za poslove u čeliku, kao i dijelu opremanja
U »3. maju« isporučen je još jedan trup za buduću benetti jahtu. Riječ je o drugoj novogradnji koju je riječko brodogradilište ugovorilo s talijanskom tvrtkom Itaqua, čija hrvatska podružnica ima u najmu halu bivše trećemajske tvornice motora.
Posao gradnje trupova za 50-metarske benetti jahte riječko je brodogradilište ugovorilo kao podizvođač i to mahom za poslove u čeliku, kao i dijelu opremanja. U slučaju trupa jahte, koji je uz pomoć velike trećemajske dizalice spušten u more, trećemajci su odradili krmeni blok i opremanje trupa s cjevovodima i ventilacijskim kanalima. Kao i prva, i ova će na završno opremanje u Italiju.
Posao s Itaquom obuhvaća izgradnju četiri trupa za jahte, od kojih je jedan zasad još u opciji. U ovom trenutku gradi se trup za treću jahtu i na ovom je projektu odrađeno blizu 50 posto posla.
Uz samoiskrcavajući brod za prijevoz rasutog tereta, koji je još uvijek u fazi gradnje na navozu, u riječkom brodogradilištu ovih će se dana intenzivirati radovi na gradnji dva pontona za potrebe obnove velikog doka u »Viktoru Lencu«. Ovaj posao itekako će dobro doći trećemajcima jer im znači prihode
od oko 7 milijuna eura za obavljene radove, dok sav potrebni materijal, od čelika do prateće opreme, nabavlja susjedno brodogradilište.
Nakon što je prošli tjedan odrađena formalnost kroz odluku o dokapitalizaciji tvrtke-kćeri »3. maj Rijeka 1905« unosom materijalne imovine u vrijednosti od 10,3 milijuna eura, ideja je i plan da se ovaj posao, koji je matični »3. maj« ugovorio s »Lencem« prije nekoliko mjeseci, prebaci na novo društvo.
Namjera je da »3. maj 1905« nema praznog hoda, odnosno da se odmah »uhvati« posla. Osim prebacivanja ugovora kroz njegovo aneksiranje, namjera je da se – za početak – u ovo trećemajsko društvo prebace i svi oni radnici koji su neophodni da se ovaj projekt gradnje dva pontona za »Lenac« privede kraju. Prebacivanje brodograđevne djelatnosti na tvrtku-kćer okosnica je plana spasa za riječke navoze s obzirom na bilancu »3. maja« u kojoj se iskazuje negativni kapital društva u visini od oko 100 milijuna eura.
(Novi list)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz