Dvije regionalne kompanije Nelt i Fortenova grupa početkom ove godine započele su suradnju na tržištu Sjeverne Makedonije, na kojem će Nelt pružati usluge logistike i distribucije brendova Jamnice i Dijamanta. Sjeverna Makedonija je za Jamnicu već jedno od najvažnijih izvoznih tržišta, a za Dijamant će to tržište u 2023. biti jedan od strateških izvoznih fokusa.
Dvije regionalne kompanije Nelt i Fortenova grupa početkom ove godine započele su suradnju na tržištu Sjeverne Makedonije, na kojem će Nelt pružati usluge logistike i distribucije brendova Jamnice i Dijamanta.
Kako se navodi u priopćenju Nelt grupe, Sjeverna Makedonija je za Jamnicu već jedno od najvažnijih izvoznih tržišta, a za Dijamant će to tržište u 2023. biti jedan od strateških izvoznih fokusa.
Tako će Dijamant u Sjevernu Makedoniju plasirati cijelu lepezu proizvoda, ulja, stone i namazne margarine, majoneze i preljeve na bazi majoneza pod brendovima Dijamant i Dobro Jutro.
“Napravili smo veliki iskorak počevši suradnju s tako respektabilnim partnerom kao što je Fortenova grupa. Sukladno trenutnoj strategiji Nelt Grupe, ubrzavamo naše poslovanje i drago nam je što ćemo u svom portfelju imati tako važne brendove kao što su Jamnica, Jana i Dijamant”, rekao je Saško Blaževski, izvršni direktor Nelta za tržište Sjeverne Makedonije.
“U narednom razdoblju kroz suradnju s Neltom očekujemo dodatno proširenje asortimana u trgovinama tako da ćemo do kraja godine sa sadašnjih 1.200 ući u preko 2.000 trgovina u Sj. Makedoniji. Također nam je jako bitno na tržište plasirati proizvode koji su manje poznati i koji imaju veliki potencijal, a cilj je postići rezultate koje imamo s Jana ledenim čajem i Janom sa svim brendovima koji će biti prisutni na ovom tržištu,” kazao je Dejan Varga, direktor izvoza Grupe pića Fortenova grupe.
(Poslovni dnevnik)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz