Hrvatski turizam na najvećoj svjetskoj turističkoj burzi ITB Berlin

Hrvatska od 7. do 9. ožujka predstavlja svoju turističku ponudu na najvećoj svjetskoj turističkoj burzi ITB Berlin, gdje je potvrđena njena odlična pozicija na njemačkom tržištu, s velikim zanimanjima i turista i poslovnih partnera. HTZ je na ITB-u kao i drugim sajmovima po Europi nositelj hrvatskog nastupa, a predstavlja se i 20 turističkih tvrtki i zajednica te prijevoznika.

Hrvatska od 7. do 9. ožujka predstavlja svoju turističku ponudu na najvećoj svjetskoj turističkoj burzi ITB Berlin, gdje je potvrđena njena odlična pozicija na njemačkom tržištu, s velikim zanimanjima i turista i poslovnih partnera, izvijestila je u utorak Hrvatska turistička zajednica (HTZ). HTZ je na ITB-u kao i drugim sajmovima po Europi nositelj hrvatskog nastupa, a predstavlja se i 20 turističkih tvrtki i zajednica te prijevoznika.

Na ITB-u su i ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac te direktor HTZ-a Kristjan Staničić, koji su s direktorom HTZ-ova predstavništva u Njemačkoj Romeom Draghicchijem i hrvatskim veleposlanikom Gordanom Bakotom održali konferenciju za njemačke medije iznoseći rezultate hrvatskog turizma, očekivanja od ove turističke godine te novosti oko investicija i održivih projekata.

"Interes njemačkih medija i povratne informacije od naših najvažnijih partnera s kojima smo se susreli tijekom prvog dana ITB-a u Berlinu dodatno potvrđuju odličnu poziciju Hrvatske na nama najvažnijem turističkom tržištu - Njemačkoj. Partneri su optimistični, potražnja za putovanjima je velika te očekuju ostvarenje rekordnog prometa iz 2019., a vidljiv je i trend ranog bukiranja", poručio je Staničić.

Upravo će stoga, kako je najavio, HTZ u ožujku provoditi posebnu kampanju za rano bukiranje aranžmana na najvećim travel platformama u Njemačkoj kao što su Expedia i Weg.de.

Ministrica Brnjac je pak nastup na toj burzi ocijenila još jednom prilikom za jačanje već izvrsne pozicije Hrvatske na njemačkom tržištu, koje je u hrvatskom turizmu apsolutni rekorder po broju stranih turista u prošloj, ali i na početku ove godine. "Izvrsni rezultati nisu se dogodili slučajno nego su plod kontinuiranog rada, inovativnosti i konstantnog osluškivanja njemačkog tržišta kao i ciljanih promotivnih aktivnosti. U Berlinu predstavljamo svu raznolikost i autentičnost koju Hrvatska nudi tijekom cijele godine, od kvalitetnog smještaja, prirodne i kulturne baštine na obali i unutrašnjosti do aktivnog odmora i eno-gastronomskih užitaka", kazala je Brnjac.

Iz HTZ-a dodaju da se na ITB-u razgovaralo o očekivanim rezultatima i proširenim suradnjama ove godine s partnerima poput Jet2.coma, Jet2holidaysa, Eurowingsa, KLM-a i drugih, a o dodatnoj promociji i kampanjama s predstavnicima TripAdvisora, National Geographica, Lonely planeta, SkyScannera itd.

Na HTZ odnosno hrvatskom štandu prvog dana ITB-a predstavljena su i hrvatska vina i sirevi uz degustaciju u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom (HGK), kao i posebna "škrinja blaga“ s eksponatima iz bogate hrvatske kulturno-povijesne i materijalne baštine.

HTZ ističe srebrnu nagradu koju je TZ Međimurske županije na ITB-u dobio za održivost od globalne organizacije "Green Destinations", čime je Međimurje prva županija s tom nagradom u Hrvatskoj i široj regiji.

ITB Berlin se ove godine nakon tri panemdijske ponovno održava u punom formatu s više od 5.000 izlagača iz cijelog svijeta, donoseći nove trendove i prognoze za iduće turističko razdoblje, po kojima bi se turizam u svijetu ove godine trebao oporaviti i vratiti na predpandemijsku razinu.

(Hina)


 

Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz