Hrvatska od 7. do 9. ožujka predstavlja svoju turističku ponudu na najvećoj svjetskoj turističkoj burzi ITB Berlin, gdje je potvrđena njena odlična pozicija na njemačkom tržištu, s velikim zanimanjima i turista i poslovnih partnera. HTZ je na ITB-u kao i drugim sajmovima po Europi nositelj hrvatskog nastupa, a predstavlja se i 20 turističkih tvrtki i zajednica te prijevoznika.
Hrvatska od 7. do 9. ožujka predstavlja svoju turističku ponudu na najvećoj svjetskoj turističkoj burzi ITB Berlin, gdje je potvrđena njena odlična pozicija na njemačkom tržištu, s velikim zanimanjima i turista i poslovnih partnera, izvijestila je u utorak Hrvatska turistička zajednica (HTZ). HTZ je na ITB-u kao i drugim sajmovima po Europi nositelj hrvatskog nastupa, a predstavlja se i 20 turističkih tvrtki i zajednica te prijevoznika.
Na ITB-u su i ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac te direktor HTZ-a Kristjan Staničić, koji su s direktorom HTZ-ova predstavništva u Njemačkoj Romeom Draghicchijem i hrvatskim veleposlanikom Gordanom Bakotom održali konferenciju za njemačke medije iznoseći rezultate hrvatskog turizma, očekivanja od ove turističke godine te novosti oko investicija i održivih projekata.
"Interes njemačkih medija i povratne informacije od naših najvažnijih partnera s kojima smo se susreli tijekom prvog dana ITB-a u Berlinu dodatno potvrđuju odličnu poziciju Hrvatske na nama najvažnijem turističkom tržištu - Njemačkoj. Partneri su optimistični, potražnja za putovanjima je velika te očekuju ostvarenje rekordnog prometa iz 2019., a vidljiv je i trend ranog bukiranja", poručio je Staničić.
Upravo će stoga, kako je najavio, HTZ u ožujku provoditi posebnu kampanju za rano bukiranje aranžmana na najvećim travel platformama u Njemačkoj kao što su Expedia i Weg.de.
Ministrica Brnjac je pak nastup na toj burzi ocijenila još jednom prilikom za jačanje već izvrsne pozicije Hrvatske na njemačkom tržištu, koje je u hrvatskom turizmu apsolutni rekorder po broju stranih turista u prošloj, ali i na početku ove godine. "Izvrsni rezultati nisu se dogodili slučajno nego su plod kontinuiranog rada, inovativnosti i konstantnog osluškivanja njemačkog tržišta kao i ciljanih promotivnih aktivnosti. U Berlinu predstavljamo svu raznolikost i autentičnost koju Hrvatska nudi tijekom cijele godine, od kvalitetnog smještaja, prirodne i kulturne baštine na obali i unutrašnjosti do aktivnog odmora i eno-gastronomskih užitaka", kazala je Brnjac.
Iz HTZ-a dodaju da se na ITB-u razgovaralo o očekivanim rezultatima i proširenim suradnjama ove godine s partnerima poput Jet2.coma, Jet2holidaysa, Eurowingsa, KLM-a i drugih, a o dodatnoj promociji i kampanjama s predstavnicima TripAdvisora, National Geographica, Lonely planeta, SkyScannera itd.
Na HTZ odnosno hrvatskom štandu prvog dana ITB-a predstavljena su i hrvatska vina i sirevi uz degustaciju u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom (HGK), kao i posebna "škrinja blaga“ s eksponatima iz bogate hrvatske kulturno-povijesne i materijalne baštine.
HTZ ističe srebrnu nagradu koju je TZ Međimurske županije na ITB-u dobio za održivost od globalne organizacije "Green Destinations", čime je Međimurje prva županija s tom nagradom u Hrvatskoj i široj regiji.
ITB Berlin se ove godine nakon tri panemdijske ponovno održava u punom formatu s više od 5.000 izlagača iz cijelog svijeta, donoseći nove trendove i prognoze za iduće turističko razdoblje, po kojima bi se turizam u svijetu ove godine trebao oporaviti i vratiti na predpandemijsku razinu.
(Hina)
Vijesti iz medija |
Sajmovi |
Hrvatski izvoz