Rimac Grupa nastavlja širenje otvaranjem prvog izložbenog prostora izvan Zagreba, i to u samom središtu Bruxellesa. Otvaranjem prostora u Bruxellesu, D’Ieteren postaje 23. globalni prodajni partner za Rimac Automobile, pridodajući ekspanzivnom utjecaju brenda diljem Europe, Amerike, Bliskog istoka i Azije.
Rimac Grupa nastavlja širenje otvaranjem prvog izložbenog prostora izvan Zagreba, i to u samom središtu Bruxellesa.
U suradnji s D’Ieterenom, predstavnikom Rimac Automobila za područje Belgije i Luksemburga nastao je ekskluzivni izložbeni prostor koji spaja najsuvremeniju tehnologiju s atmosferskim dizajnom.
“Kompletno Rimac iskustvo u prilagodbi, naručivanju i preuzimanju Nevere – i budućih Rimac hiperautomobila – pažljivo je ugrađeno u etos novog izložbenog prostora.
Kao dio suradnje s tvrtkom D’Ieteren, novi prostor osigurat će punu podršku nakon prodaje za vlasnike Rimac hiperautomobila, koristeći dijagnostičke alate koje je razvio Rimac tim uz potpuno digitalizirane postprodajne usluge”, navodi se u priopćenju.
Otvaranjem prostora u Bruxellesu, D’Ieteren postaje 23. globalni prodajni partner za Rimac Automobile, pridodajući ekspanzivnom utjecaju brenda diljem Europe, Amerike, Bliskog istoka i Azije.
Hendrik Malinowski, generalni direktor Bugatti Rimca, na svečanom je otvaranju najavio da će sljedećih 12 mjeseci predstavljati još jedan važan period za kompaniju, dok je sam Mate Rimac istaknuo: “Daljnji rast naše mreže partnera dolazi u važnom trenutku za Rimac brend, prateći isporuke Nevere diljem svijeta.”
(Poslovni dnmevnik)
Vijesti iz medija |
Događanja |
Hrvatski izvoz