Na ovogodišnjem sajmu International Luxury Travel Market (ILTM) predstavlja se 96 zemalja s 1.850 globalnih luksuznih brendova za putovanja, a sudjeluje i šest hrvatskih tvrtki iz segmenta luksuzne ponude: Stories - Croatian Unique Hotels, Hilton Imperial Dubrovnik i Hilton Rijeka Costabella Beach Resort and Spa, Le Meridien Lav Split, Royal Hotels & Resort Dubrovnik i Leonidas Travel.
Sajam ILTM u Cannesu iznimno je važan za pozicioniranje Hrvatske na svjetskoj karti elitnog turizma, a HGK je, uz potporu HTZ-a, po peti put omogućio hrvatskim tvrtkama da na njemu predstave svoje usluge, istaknuto je u četvrtak u zajedničkom priopćenju te dvije institucije.
International Luxury Travel Market (ILTM) se ove godine održava od 5. do 8. prosinca, a njemu sudjeluje šest hrvatskih tvrtki iz segmenta luksuzne ponude: Stories - Croatian Unique Hotels, Hilton Imperial Dubrovnik i Hilton Rijeka Costabella Beach Resort and Spa, Le Meridien Lav Split, Royal Hotels & Resort Dubrovnik i Leonidas Travel, navedeno je u priopćenju.
Na ovogodišnjem sajmu predstavlja se 96 zemalja s 1.850 globalnih luksuznih brendova za putovanja, pri čemu ILTM tvrtkama iz turističke industrije omogućuje umrežavanje s ključnim partnerima specijaliziranim za luksuzni segment turizma.
Hrvatska gospodarska komora (HGK) na sajmu sudjelovanje hrvatskih tvrtki organizira od 2017., a interes je iz godine u godinu sve veći. Riječ je o "B2B" sajmu, na kojem tvrtke održe po 40 sastanaka s agentima iz cijelog svijeta. Važnost ovog sajma potvrđuje i rast broja agenata, kojih je novih čak 41 posto više u usporedbi s prošlom godinom, napomenuto je.
Direktorica predstavništva Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u Francuskoj Danijela Mihalić Đurica izrazila je zadovoljstvo zbog sudjelovanja na sajmu i ostvarenih kontakata, apostrofiravši velik interes za hrvatsku luksuznu turističku ponudu. "Jedna od odrednica novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma je jačanje i razvoj luksuznog turizma i premium ponude, a idealno mjesto za stavljanje Hrvatske na svjetsku kartu luksuza je upravo sajam ILTM u Cannesu. Trebamo nastaviti promociju ovog segmenta turističke ponude ističući ključne atribute i prednosti koje Hrvatska ima kako bi se snažnije pozicionirali kao destinacija luksuznog turizma“, izjava je Mihalić Đurice koje se prenosi u priopćenju.
Direktorica sektora za turizam HGK Andreja Vukojević rekla je da je sudjelovanje na ILTM-u veoma važno jer je riječ o sajmu na kojemu svoju ponudu izlažu najbolji svjetski hoteli i agenti u luksuznom segmentu, a hrvatske tvrtke imaju priliku predstaviti dio luksuzne ponude.
"Sajam ILTM iznimno je važan za pozicioniranje Hrvatske na svjetskoj karti elitnog turizma te ćemo i dalje biti podrška našim članicama u organizaciji istog“, poručila je Vukojević.
Komercijalna direktorica Hiltona Dubrovnik Ivona Svab istaknula je da im je ILTM Cannes jedan od najvažnijih sajmova jer im daje priliku upoznati i uspostaviti veliki broj kontakata s partnerima iz segmenta luksuznog turizma koji traže nove destinacije i vrhunske hotele za svoje klijente.
"Dubrovnik je ove godine bio iznimno tražena destinacija a i najave za 2023. su pozitivne, pogotovo s tržišta Ujedinjenog Kraljevstva i SAD-a“, rekla je Svab.
(Hina)
Vijesti iz medija |
Sajmovi |
Hrvatski izvoz