U Infobipu očekuju kako će tvrtke usmjerene na pružanje optimalnog korisničkog iskustva u svoje poslovne strategije uključiti i rješenja za komunikaciju u oblaku, za koju hrvatski jednorog iz Vodnjana nudi globalno najpovezaniju platformu. Budući da sve više kineskih tvrtki za e-trgovinu postaje globalno, jedan od glavnih fokusa Infobipa u Kini jest pružanje podrške tvrtkama u njihovom uspješnom ulasku na inozemna tržišta.
U intervjuu koji je suosnivač i glavni izvršni direktor Infobipa Silvio Kutić nedavno dao kineskom dnevniku China Daily, istaknuo je kako digitalna transformacija kineskih tvrtki privlači globalne tvrtke u Kinu, posebice kada je riječ o tvrtkama u usponu koje ulažu u tehnologije kako bi poboljšale korisničko iskustvo i zadržale korisnike.
U Infobipu očekuju kako će tvrtke usmjerene na pružanje optimalnog korisničkog iskustva u svoje poslovne strategije uključiti i rješenja za komunikaciju u oblaku, za koju hrvatski jednorog iz Vodnjana nudi globalno najpovezaniju platformu.
Kutić smatra kako nastojanja Kine da proširi 5G mrežu i aplikacije Infobipu pružaju priliku da svoje RCS rješenje (rich communication services) za razmjenu poruka ponudi većem broju klijenata. RCS predstavlja sustav nove generacije za razmjenu tekstualnih poruka, koji tvrtkama omogućuje dodavanje multimedijskih sadržaja, kao što su fotografije, videozapisi i GIF-ovi, porukama koje šalju svojim korisnicima, što njihovu komunikaciju čini zanimljivijom.
Budući da sve više kineskih tvrtki za e-trgovinu postaje globalno, jedan od glavnih fokusa Infobipa u Kini jest pružanje podrške tvrtkama u njihovom uspješnom ulasku na inozemna tržišta.
Prošle je godine kineska industrija e-trgovine dosegla 295,9 milijardi RMB (41,27 milijardi USD) prihoda, što predstavlja rast od 22,6 posto na godišnjoj razini.
(MVEP)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz