Krenuo izvoz ABC sira na tržište s više od 40 milijuna stanovnika

Već više od četrdeset godina ABC sir je prisutan u svim zemljama Adria regije i jedan je od rijetkih domaćih mliječnih proizvoda koji ima i uspješnu izvoznu priču, kako na europskim tržištima, tako i u Americi i Australiji. Prošlog tjedna je krenuo izvoz ABC sira i na Bliski istok, točnije u Irak, tržište velikog potencijala s više od 40 milijuna stanovnika.

Zbog svoje široke zastupljenosti na različitim inozemnim tržištima ABC sir je trenutno najvažniji izvozni proizvod Belja, kompanije koja ove godine obilježava 325 obljetnicu poslovanja.

Već više od četrdeset godina ABC sir je prisutan u svim zemljama Adria regije i jedan je od rijetkih domaćih mliječnih proizvoda koji ima i uspješnu izvoznu priču, kako na europskim tržištima, tako i u Americi i Australiji. Prošlog tjedna je krenuo izvoz ABC sira i na Bliski istok, točnije u Irak, tržište velikog potencijala s više od 40 milijuna stanovnika.

Zbog svoje široke zastupljenosti na različitim inozemnim tržištima ABC sir je trenutno najvažniji izvozni proizvod Belja, kompanije koja ove godine obilježava 325 obljetnicu poslovanja.

“ABC svježi krem sir jedan je od neprepoznatljivijih brendova u Hrvatskoj i regiji, a iskorak koji radimo svake godine na inozemnim tržištima zalog je za budućnost i pokazatelj kvalitete jer je konkurencija u mliječnom segmentu izuzetno jaka. Prodaja ABC sira na domaćem i inozemnom tržištu je u rastu svake godine i ukoliko ovako nastavimo, a imamo sve predispozicije, morat ćemo povećati proizvodne kapacitete da bi mogli zadovoljiti potražnju”, izjavio je Tomislav Radišić, direktor prodaje i marketinga Belja plus.

„Iako nas je pandemija nakratko zaustavila u izvozu ABC sira u Irak, u zadnjih nekoliko mjeseci smo intenzivirali pregovore s partnerima i dogovorili povratak ABC sira na to tržište. Posebno smo zadovoljni jer smo od prošlog tjedna krenuli s velikim isporukama koje će se nastaviti i u narednom periodu.
Trenutno smo prisutni na dvadeset tržišta na tri kontinenta, a naši planovi uključuju daljnje širenje. U ovom trenutku pripremamo i dogovaramo nova tržišta za izvoz ABC sira na području Azije”, izjavio je Marko Žeravica, rukovoditelj izvoza Belja plus.

Fokus na domaću proizvodnju i snažne brendove osnova su dugogodišnje tradicije poslovanja Belja. Sa 70 proizvodnih lokacija u Baranji i središnjoj Hrvatskoj, na kojima radi 1.600 zaposlenih, Belje je jedna od najznačajnijih domaćih kompanija za proizvodnju hrane, poznata po svojoj kompleksnosti i sljedivosti proizvodnje Od polja do stola.

(Poslovni dnevnik)

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz