Na sajmu Alpe Adria 2022 u Ljubljani do 26. ožujka Hrvatska turistička zajednice (HTZ) i drugi izlagači predstavljaju hrvatsku turističku ponudu za koju na slovenskom tržištu postoji izniman interes. Osim HTZ-a i Kamping udruženja Hrvatske (KUH) ponudu predstavljaju i mnoge turističke zajednice županija, gradova, općina i otoka s cijelog Jadrana i s kontinenta kao i hrvatske turističke tvrtke.
Na sajmu Alpe Adria 2022 u Ljubljani do 26. ožujka Hrvatska turistička zajednice (HTZ) i drugi izlagači predstavljaju hrvatsku turističku ponudu, za koju na slovenskom tržištu postoji izniman interes, izvijestili su u petak iz HTZ-a.
Prenoseći dojmove sa sajma, direktorica predstavništva HTZ-a u Ljubljani Metka Bradetić naglasila je važnost fizičkog susreta s partnerima nakon dvije godine stanke zbog pandemije. Veseli da nakon dvogodišnjeg zatišja možemo predstaviti sve novosti i projekte koji podižu kvalitetu hrvatske turističke ponude.
Interes na slovenskom tržištu je izniman, već smo tijekom prva dva dana sajma zabilježili velik broj upita opće i poslovne publike što dodatno potvrđuje poziciju Hrvatske kao jedne od top inozemnih destinacija Slovenaca", poručila je Bradetić.
U sklopu sajma organizirali su i prezentaciju za partnere, na kojoj je Bradetić predstavila turistička kretanja slovenskih turista i njihove najdraže destinacije, kao i investicije i manifestacije u Hrvatskoj, s naglaskom na kamping.
Osim HTZ-a i Kamping udruženja Hrvatske (KUH), na sajmu Alpe Adria 2022 ponudu predstavljaju i mnoge turističke zajednice županija, gradova, općina i otoka s cijelog Jadrana i s kontinenta kao i hrvatske turističke tvrtke.
(Hina)
Vijesti iz medija |
Sajmovi |
Hrvatski izvoz