Promocija Hrvatske na Expou uz pomoć proširene stvarnosti

Prirodne ljepote Hrvatske prikazane su kroz tri priče - "The Istrian Mountain" (sa snimkama Učke), "The Croatian Journey" (od Zagreba i Slavonije pa do kulturne baštine Šibenika) i "The Kvarner Gulf" (Opatija) - čiji je cilj promovirati zemlju među turistima kojima je u prvom planu očuvana priroda i čudesan krajolik.

Posjetitelji hrvatskog paviljona na Svjetskoj izložbi Expo u Dubaiju od 4. do 10. ožujka mogu virtualno posjetiti Hrvatsku uz pomoć tehnologije i uređaja proširene stvarnosti (AR), izvijestili su u petak iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ).

Virtualno "360°" putovanje kroz Hrvatsku rezultat je suradnje HTZ-a i Mastercarda, koji je razvio to rješenje. Putovanje kroz proširenu stvarnost služi tako i kao alat u promociji ljepota zemlje, a plan je da po uzoru na Hrvatsku i druge zemlje naprave vlastito virtualno putovanje, kako bi se u prezentaciju turističke ponude unijela inovacija i potaknulo oživljavanje prekograničnih putovanja.

"Expo Dubai kao impozantna manifestacija je odlična prilika za dodatnim isticanjem Hrvatske kao atraktivne i kvalitetne turističke destinacije, ali i inovativne i tehnološki suvremene zemlje. To smo istaknuli i kroz suradnju s Mastercardom, te se time nadovezali na dosadašnje predstavljanje Hrvatske na ovoj svjetskoj izložbi kao zemlje inovativnih projekata, ideja, izuma i kreativnih pojedinaca", kazao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Iz HTZ-a dodaju da su prirodne ljepote Hrvatske prikazane kroz tri priče - "The Istrian Mountain" (sa snimkama Učke), "The Croatian Journey" (od Zagreba i Slavonije pa do kulturne baštine Šibenika) i "The Kvarner Gulf" (Opatija) - čiji je cilj promovirati zemlju među turistima kojima je u prvom planu očuvana priroda i čudesan krajolik.

U Dubaiju na izložbi Expo 2020 prema planovima 6. ožujka 2022. počinje "Hrvatski tjedan".

(Hina)

Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz