Upravo ove vrijednosti ninskoj solani omogućuju izvoz, ne samo na tržišta regije nego i u Ujedinjene Arapske Emirate, Njemačku, Japan, Nizozemsku, Englesku, Austriju, itd.
Eko certifikat otvorio je nova tržišta Solani Nin, a proizvodi s dodatnom vrijednošću čuvaju profitabilnost i održivost. Ovime hrvatska solana s BIO znakom na svojim proizvodima opravdava svaku investiciju u ekologiju i očuvanje prirodnih vrednota.
Usmjerenost na biodinamičku metodu gospodarenja i tradicionalne vrijednosti u proizvodnji, Solana Nin u okružju ninske lagune djeluje slijedeći prirodnu organizaciju gdje je očita povezanost tla, biljaka i životinja, a ljudska ruka je nezamjenjiv alat. Ciljevi ovakvog načina proizvodnje su samoodrživost i vrhunska kvaliteta proizvoda, a temelji su očuvano morsko okružje, sunce, vjetar, izvanredan geografski položaj i čovjek koji živi u suživotu s prirodom.
Upravo ove vrijednosti ninskoj solani omogućuju izvoz, ne samo na tržišta regije nego i u Ujedinjene Arapske Emirate, Njemačku, Japan, Nizozemsku, Englesku, Austriju, itd. Od nedavno, s projektom eko certifikacije Cvijet soli i poslovanje – ekološka proizvodnja konzumnih i terapeutskih soli, ninska solana nastupa i na tržištu SAD-a.
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj te Ministarstvo poduzetništva i obrta u iznosu od 158.066,42 EUR, a Solana Nin je investirala 28.069,26 EUR. Projekt je trajao 26 mjeseci i obuhvatio je rekonstrukciju pogona, tj. skladišnog dijela koji u potpunosti zadovoljava stroge standarde organske i ekološke proizvodnje soli, unaprjeđenje procesa, eko certifikaciju, te edukaciju djelatnika.
(Privredni vjesnik)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz